Varmaankin siellä vetelee hirsiä ja kuorsaa täyttä häkääEllu taitaa olla päikkäreillä.
Varmaankin siellä vetelee hirsiä ja kuorsaa täyttä häkääEllu taitaa olla päikkäreillä.
Ellu taitaa olla päikkäreillä.
Ei se haittaa. Mutta jos yöunet kärsii siitä niin ei o kiva.
Minun perskärpäseni ovat viime päivinä olleet minuun erittäin tyytyväisiä!Ei vaiskaa. Mutta täytyy pitää perskärpäset tyytyväisenä.
Se on hyvä.Minun perskärpäseni ovat viime päivinä olleet minuun erittäin tyytyväisiä!
Mä pahoin pelkään, että nyt on niin paljon univelkaa ettei ne siitä voi kärsiä....ihan varmasti nukahan tänään ihmisten aikaan vaikka sitten mikä tulis.Ei se haittaa. Mutta jos yöunet kärsii siitä niin ei o kiva.
Mulla on vähän sellainen ongelma omien unihäiriöideni kanssa, että mä olen todella huono nukkumaan päikkäreitä. Siis semmoisia lyhyitä pikaunia.Mä pahoin pelkään, että nyt on niin paljon univelkaa ettei ne siitä voi kärsiä....ihan varmasti nukahan tänään ihmisten aikaan vaikka sitten mikä tulis.
Varovainen hei...uudelle...Mä nukahdan aika helposti. Päikkärit menee överiksi. Nukun liikaa.
Moikka moiIltaa
Mie välillä nukahan helposti,välillä ei meinaa saaha unenpäästä kiinni. Välillä heräilen yöllä tai kivut valvottaa.Mä nukahdan aika helposti. Päikkärit menee överiksi. Nukun liikaa.
Tuo on kanssa iso ongelma mulla....olo on ihan koomainen vieläkin, vaikka kuin yrittää herätä.Mulla on vähän sellainen ongelma omien unihäiriöideni kanssa, että mä olen todella huono nukkumaan päikkäreitä. Siis semmoisia lyhyitä pikaunia.
Yleensä aina on suuria vaikeuksia nukahtaa.
Ja kun nukahtaa niin sit onkin suuria vaikeuksia herätä.
Mä herään aina monta kertaa yössä. Joskus valvon tunnin tai pari. Se haittaa jos on töihin meno. Aamulla olen töttöröö ja oikeestaan melkein koko työpäivän.Mie välillä nukahan helposti,välillä ei meinaa saaha unenpäästä kiinni. Välillä heräilen yöllä tai kivut valvottaa.
Päikkärit on vällillä 30 min - 60 min
Juuh,mie herään 1-2 kertaa yö,klo 3-5 välillä yleensä,joskus saa unen päästä kiinni heti,välillä joutuu valvomaan tai herää klo 5-7 välillä ja menee aikaa taas ennen kuin nukahtaa ja kello soi just kun nukkuu hyvin. Inohttavaa tuo väsymys sittenMä herään aina monta kertaa yössä. Joskus valvon tunnin tai pari. Se haittaa jos on töihin meno. Aamulla olen töttöröö ja oikeestaan melkein koko työpäivän.
Joo, tiedän tunteen.Tuo on kanssa iso ongelma mulla....olo on ihan koomainen vieläkin, vaikka kuin yrittää herätä.
Just tuo. Kun on hyvä uni niin kello soi. Joskus kiroan vihaisena kun pitää nousta.Juuh,mie herään 1-2 kertaa yö,klo 3-5 välillä yleensä,joskus saa unen päästä kiinni heti,välillä joutuu valvomaan tai herää klo 5-7 välillä ja menee aikaa taas enben kuin nukahtaa ja kello soi just kun nukkuu hyvin. Inohttavaa tuo väsymys sitten
Joku entinen harmaa?Kuka tuo Fantzu on? Uusi jäsen vai mikä?
Uusi vanha.Kuka tuo Fantzu on? Uusi jäsen vai mikä?
Ketjuko sanoi, että olet wanha?Uusi vanha.