Nyt puhut kuin Klonkku. ” Siltä pitää viedä kessunnatsat” on vähän kuin ”se yrittää viedä meidän aarteen”Ei tietenkään, vaan puhtaasti isänmaanpetturuuden perusteella, sitähän tuolta löytyy vaikka muille jakaa
Samoin siltä pitää viedä kessunnatsat pois
Kuka on klonkku?Nyt puhut kuin Klonkku. ” Siltä pitää viedä kessunnatsat” on vähän kuin ”se yrittää viedä meidän aarteen”
Taru Sormusten HerrastaKuka on klonkku?
-kysyy satunnaisvieras jolle vastasit-
SatunnaisvierasKuka on klonkku?
-kysyy satunnaisvieras jolle vastasit-
Ei kannata enää viedä, se on ikänsä (ja juoppoutensa) takia jo nostoväessä.Ei tietenkään, vaan puhtaasti isänmaanpetturuuden perusteella, sitähän tuolta löytyy vaikka muille jakaa
Samoin siltä pitää viedä kessunnatsat pois
mä vaihdan vähän myöhemmin ettei mennä sit sekaisin.On aika vaihtaa nikkiä. Tämä nikki on ollut melkein vuoden.
Okmä vaihdan vähän myöhemmin ettei mennä sit sekaisin.
Kuulostaapa erittäin hyvältä näin nälköksenä. Onko sulla puuliesi? En ole kadeMuutama sipuli, iso valkosipuli, tomaattimurskaa, chiliä, laakerinlehti, pippuria, paljon oliiviöljyä, muutama karitsankyljys sekä mausteet muhimassa valurautapadassa puuliedellä. Myöhemmin sekaan vielä papuja sekä tuoretta persiljaa. Ja pataleipä uuniin. Lisukkeeksi tsatsikia sekä salaattia.
Nyt pitäs olla sopiva profiilikuva. Koska mä olen niin vanha. Sanottu plussalla.
Ei vaiskaa. Mutta täytyy pitää perskärpäset tyytyväisenä.