The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on jännä tuo meiän kissavanhus. Herää maukumaan ruokaa kun minä herään ja sitten nukkuu koko päivän uuninpankolla. Tasan klo 16 venyttelee ja maukuu ruokaa. Ihan ku tietäs milloin narttusella tipahtaa hanskat ja loppuu työnteko. Päivällä saan pitää ihan rauhassa ruokatunnin tai keittää kahvit, katti ei hievahdakaan
 
Se on jännä tuo meiän kissavanhus. Herää maukumaan ruokaa kun minä herään ja sitten nukkuu koko päivän uuninpankolla. Tasan klo 16 venyttelee ja maukuu ruokaa. Ihan ku tietäs milloin narttusella tipahtaa hanskat ja loppuu työnteko. Päivällä saan pitää ihan rauhassa ruokatunnin tai keittää kahvit, katti ei hievahdakaan
Se varmaan tietääkin. Fiksuja noi eläimet ovat vaikkei me kaikkea tajuttaisikaan.
 
vierailija
Minä olenkin sovinistisika.
Ja itsellesi valehteleva suvakki

Ruotsin turvallisuuspalvelun (Säpo) johtaja Anders Thornberg on tunnustanut, että terrorismi on nyt “uusi normaali” Ruotsissa.
Anders Thornberg kertoi BBC:lle, että muutama vuosi sitten Ruotsissa oli seurannassa vain noin 200 radikaalia, kun nyt seurannassa on vähintään 3 000 radikaalia. Tämä on raskas tehtävä viranomaisille, jotka ovat lisäksi kykenemättömiä hallitsemaan lisääntyväämaahanmuuttajien rikollisuutta.

Thornberg myönsi ettei ole nähnyt vastaavaa 30-vuotisen uransa aikana ja totesi, “Meillä on uusi normaali.”

https://www.kansalainen.fi/ruotsin-turvallisuuspoliisin-johtaja-terroriuhka-uusi-normaali/

Pistää niin vihaksi lukea tällaista, kun tietää että Suomi seuraa perässä.
 
vierailija
Faniklubini jäsen on tänään osoittanut niin suurta aktiivisuutta, että pitää muistaa postittaa jäsenkorttiinsa liimattavaksi peräti leppäkerttutarra. Mansikka- ja mustikkatarrat hänellä jo on.
Voin kertoa että minä olin se joka sinulle aukoi päätään aikaisemmin, mutta tuo yllä oleva on jonkun muun näppiksestä.
Eli ilmeisesti sinua vihataan aika yleisesti palstalla.
 
Aikookohan keli oikeasti pysyä pakkasen puolella?
Täällä on hiemn viileää mutten halua että ylihuomenna on liian lämmin. Ja jos nyt väännän vipua hiukka jotta alkaa lämmetä niin kelin lauhtuessa käy just niin.

Kamalan monimutkaista asua keskuslämmitteisessä huushollissa!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä