Joo mulla ollu aiemmin lähinnä vaan suolanhimoa ennen ovista mut nyt tää nälkä on jotain tajunnanräjäyttävää.@Fritang Eli mitä se Terolut sitten tekee? Hyvät unet sulla!
@viipulainen Hei ton nälän mä tunnistan ovikseen liittyen! Itellä oli juuuuri sama viime kuussa ennen ovista; söin kokoajan ja himoitsin ruokaa jatkuvasti Voisin viikonloppuna kokeilla tehdä r-testin jos jos jos vaikka sattuiskin plussa tulemaan Odotukset on nyt lähinnä menkkoihin..
On mulla tosin aineenvaihduntaki vilkastunu normaaliin. Oli hetken aika jämähtäneenä imetyksen loputtua. Ennen kuopuksen odotusta muistan olleeni aina nälkäinen, mulla on siis vilkas aineenvaihdunta ja pitää olla tarkka että syön reilusti, muuten laihdun vauhdilla. Tää ongelma tuli toisen lapsen odotuksen myötä. Kaikki on reilassa kunhan syön PALJON.
Nytkin joulusta huolimatta oli painoa kadonnut johonkin. Kuulostaa varmaan hassulta kun tiedän yleensä tilanteen olevan päinvastoin.
Mutta katotaan alkaako ovistesti tummua missä tahdissa nyt.
Ja tsemppiä testailuun, josko tulis vielä se ylläri plussa.
Ainiin...raportti miehestä vitamiineineen.
Sillä on ollu paljon virkeämpi olemus nyt vaikka töissäkin puurtaa taas. Ja härkkiminen jatkuu. Eli tuskin tarvitsee kamalasti vaatia kun kriittisimmät hetket koittaa. Lupas olla silloin toiminnan mies.