Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang Eli mitä se Terolut sitten tekee? (n) Hyvät unet sulla! :D

@viipulainen Hei ton nälän mä tunnistan ovikseen liittyen! Itellä oli juuuuri sama viime kuussa ennen ovista; söin kokoajan ja himoitsin ruokaa jatkuvasti :ROFLMAO: Voisin viikonloppuna kokeilla tehdä r-testin jos jos jos vaikka sattuiskin plussa tulemaan :giggle: Odotukset on nyt lähinnä menkkoihin..
Joo mulla ollu aiemmin lähinnä vaan suolanhimoa ennen ovista mut nyt tää nälkä on jotain tajunnanräjäyttävää. :LOL:
On mulla tosin aineenvaihduntaki vilkastunu normaaliin. Oli hetken aika jämähtäneenä imetyksen loputtua. Ennen kuopuksen odotusta muistan olleeni aina nälkäinen, mulla on siis vilkas aineenvaihdunta ja pitää olla tarkka että syön reilusti, muuten laihdun vauhdilla. Tää ongelma tuli toisen lapsen odotuksen myötä. Kaikki on reilassa kunhan syön PALJON.:D
Nytkin joulusta huolimatta oli painoa kadonnut johonkin. Kuulostaa varmaan hassulta kun tiedän yleensä tilanteen olevan päinvastoin.(n)

Mutta katotaan alkaako ovistesti tummua missä tahdissa nyt. :)
Ja tsemppiä testailuun, josko tulis vielä se ylläri plussa.(y)

Ainiin...raportti miehestä vitamiineineen.:giggle:
Sillä on ollu paljon virkeämpi olemus nyt vaikka töissäkin puurtaa taas. Ja härkkiminen jatkuu.:whistle::LOL: Eli tuskin tarvitsee kamalasti vaatia kun kriittisimmät hetket koittaa. Lupas olla silloin toiminnan mies.:LOL:

Täysin oma napaa tähän väliin.

Tässäpä nimittäin muistoksi tämän yk5 surkeat ovistestailut. Kp16 eteenpäin päivätkin saattaa olla vähän väärin kun meni tikut sekaisin. Kp17 oli just ennen joulua, jolloin kuitenkin muistan olleen edes hitusen vahvistunut viiva. Innolla ootin plussaa jouluksi mutta ei näkynyt. Tallettelua oli kp 13 - kp 22 n. joka toinen päivä.

Nyt oon sitten tietty varma että ovis oli tyyliin kp 25. Testit nimittäin loppu tonne kp 21. Noh su pitäis alkaa menkat eli saapi nähdä! Usko aika heikko kun ei tullut ovislimojakaan :(

Attachments

Täysin oma napaa tähän väliin.

Tässäpä nimittäin muistoksi tämän yk5 surkeat ovistestailut. Kp16 eteenpäin päivätkin saattaa olla vähän väärin kun meni tikut sekaisin. Kp17 oli just ennen joulua, jolloin kuitenkin muistan olleen edes hitusen vahvistunut viiva. Innolla ootin plussaa jouluksi mutta ei näkynyt. Tallettelua oli kp 13 - kp 22 n. joka toinen päivä.

Nyt oon sitten tietty varma että ovis oli tyyliin kp 25. Testit nimittäin loppu tonne kp 21. Noh su pitäis alkaa menkat eli saapi nähdä! Usko aika heikko kun ei tullut ovislimojakaan :(
Mitäs jos sun plussa onki ollu nopee? Testasitko vaan kerran päivässä?
Toi kp17 tikku näyttää nimittäin just siltä että kohta posahtaa.
Mulla oli viime kierrossa niin, että plussa päivän (perjantai) aamuna oli jotenki liki, iltapäivällä jo hyvin liki ja illalla tuli plussa. Tuli toki seuraavanakin päivänä kirkuva, mutta se ovis tapahtu lauantaina illalla ja samantien katos piikki tikusta myös. Sunnuntaina oli enään halju viiva testissä kun aamun tokasta lirusta tein.
Joillainhan se piikki voi olla super nopea.

Mulla oli viime kierrossa niin, että plussa päivän (perjantai) aamuna oli jotenki liki, iltapäivällä jo hyvin liki ja illalla tuli plussa. Tuli toki seuraavanakin päivänä kirkuva, mutta se ovis tapahtu lauantaina illalla ja samantien katos piikki tikusta myös. Sunnuntaina oli enään halju viiva testissä kun aamun tokasta lirusta tein.
Samaa mieltä! ;) Koskakohan sitä ite uskaltais alkaa testailee kun se ovis plussa tuli pe illalla :unsure:

Jännittää kyl ihan sikana testailla ton kemiallisen jälkeen kun siitä jäi just se trauma että testit alkaa vaan hiipuu.. silti tiiän et oon liian malttamaton odottaa sinne asti kun menkkojen pitäis alkaa :D vielä ei kyl ainakaan mitään oireita mut ei vielä varmaan tarvis ollakkaan.. mut tosta kemiallisesta oli oireita ihan alusta asti ja tosi paljon.
Laita tähän mikä yk menossa ja mikä kp/normaalikierron pituus? Ja dpo ilmeisesti 4? Mä voin lisätä
Yk 2 (YK 1 Kemiallinen) kp 23/32-33 dpo 4 ☺

03.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........10/26-31...yk6
Nadine88...........27/28-31....yk3
Möörtsi..............38/30........yk1
Tänttähäärää....16/23-29......ya 10/16
Viii......................26/30-34......yk3
Nelliida..............25/28-30....yk6
Fritang...............8/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......8/24-34...yk11
Vuuti...................13/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........53/31?......yk2
Salty....................17/30-33...yk1
Jasuuu................23/32-33...yk2(kemiallinen yk1)

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo22
Nadine88............dpo5
Nelliida...............dpo11
Pikkutakkutukka..dpo8
Jasuuu...............dpo4

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Kauan siitä oireettomuudesta nautinkin. Päivällä alkoi mahaa poltella ja nytki koko ajan alavatsaa polttaa ihan tosta häpyluun päältä ja sen yläpuolelta. Päikkäreillä heräsin 2 kertaa siihen ku jotain holahti housuun mut ei jääny mitää näkyvää, eli jotain kirkasta vetistä vuotoa.

Joo hyvin on voinut mennä ohikin! Testailin tossa kp 17 jälkeen useemmin muistaakseni, mutta oli vaan edellistä haaleempaa. Tein nyt sitten raskaustestinkin ihan vaan huvikseni ja ihan tyylipuhdas yksi viiva. Oon vaan keksiny itelleni jos jonkinmoista oiretta ni pitihän se kokeilla :D Paha olo aaltoilee ja yöllä näin unta vanhentuneesta mädistä, jota söin :sick: Ens kiertoon ostan kyllä miljoona ovistestiä ni ei tarvi arvailla!

@Nadine88 erikoisia oireita! (y) Ei ainakaan perusmenkoilta kuulosta...

Joo hyvin on voinut mennä ohikin! Testailin tossa kp 17 jälkeen useemmin muistaakseni, mutta oli vaan edellistä haaleempaa. Tein nyt sitten raskaustestinkin ihan vaan huvikseni ja ihan tyylipuhdas yksi viiva. Oon vaan keksiny itelleni jos jonkinmoista oiretta ni pitihän se kokeilla :D Paha olo aaltoilee ja yöllä näin unta vanhentuneesta mädistä, jota söin :sick: Ens kiertoon ostan kyllä miljoona ovistestiä ni ei tarvi arvailla!

@Nadine88 erikoisia oireita! (y) Ei ainakaan perusmenkoilta kuulosta...
Juu vasta dpo5 joten saattais liittyä kiinnittymiseen tai jos muuten vaan kohtuun kerääntyy nestettä tms. Tosin on mulla muissakin kierroissa ollu kaikenlaisia tuntemuksia nii aika skeptinen oon :ROFLMAO:

Mulla kului tosiaa se 46 testiä tässä kierrossa mut sain ku sainkin oviksen kii :ROFLMAO::ROFLMAO::D

@pikkutakkutukka mä tosiaan alotan joka kierrossa tikuttaa kp8. Kerran päivässä kunnes testiviivaan alkaa tulla väriä niin ettei tarvii siristellä. Sit 2x päivässä aamu aikaan ja toinen illalla. Sit 3x ku näyttää olevan liki. Että kyllä niitä kuluu. Kahessa ekassa tikutus kierrossa, jos oisin menny ohjeiden mukaan laskemalla keskimääräisen kierron pituuden ja katsomalla listasta aloituspäivän, ois menny ohi koko ovis.:LOL:

Yhteistyössä