Softy
Paksu on parempi.ookoo
Paksu on parempi.ookoo
Siis mitä mä just luin tai näin?Aakoo
Oliko kahvi terästetty?Siis mitä mä just luin tai näin?
Aksu on parempi.
Visiitti optikolle?Siis mitä mä just luin tai näin?
Menkää vaan.
Visiitti optikolle?
Kahvi konjakilla= cafe normalOliko kahvi terästetty?
No ei mun tarvi!Mennään vaan.
Kahvi kikkurasuortuvalla ja rinnuksilla = jokukummanen hörhö on ehkäkentiesvissiin hereillä...Kahvi konjakilla= cafe normal
Konjakki ilman kahvia = cafe exclusive
Kahvi ilman konjakkia = cafe brutal
Parantumattomia!!!
*ufopääkkönen*
...huom...päiv...moi. Moi käy mihin vuorokauden aikaan tahansa...
...öööyy...niinkö...hä?Parantumattomia
Ketjun aiheet tietenkin....öööyy...niinkö...hä?
Nyt ei tajuu
En mä oo kipeekään. Tai no joku kumma ärsytysyskä välillä riesoilee mutta...vat aar juu tookin öpaut?
Naiset ny on semmoisia käsittämättömiä otuksia.Kahvi kikkurasuortuvalla ja rinnuksilla = jokukummanen hörhö on ehkäkentiesvissiin hereillä...
Tissien väliin menee joskus murusia. Kerran meni olutta.Naiset ny on semmoisia käsittämättömiä otuksia.
Jokseenkin jokaisella tapaamallani on ollu tissit tai ainakin tissiliivit ja heillä on mystinen tapa kaataa niiden sisään vaikka kahvia.
Maailma ei ole tasa-arvoinen koska vaikka mä kuinka kaataisin kahvia kalsareihini niin ne ei muutu yhtään houkuttelevammiksi!
Mikäkö niissä nyt mättääKetjun aiheet tietenkin.
okTissien väliin menee joskus mursuja. Kerran meni naapuri.
Aikainen lintu madon nappaa. No jaa. Tuostakin tulee mieleen.Mikäkö niissä nyt mättää
Mä!! Mä en oo voinu vielä ehtiä tekeen mitn!!*heiluttaa käpälää*
...aaa, paitti sotkenu hiukset kahviin ja teepparinkin
Mitäs te muut ootte oikein jo ehtiny mussuttaan levottomia häh täh mitäkähähnyttaasvaan kysyn??!!..ehdi etes heräämäänkään ni jo joutuu siivoileen toisten jupatuksia*jupattaa ja haukottelee*
Kuules...ei tässä nyt oo mitää houkuttelevevevu...mikä ihmeen sana toi on ...ei oo täällä mitään katottavaa! Onneks en ollu laittanu maitoo vielä kahvin joukkoon niin mä saan ton teepparinkin puhtaaks pestyäNaiset ny on semmoisia käsittämättömiä otuksia.
Jokseenkin jokaisella tapaamallani on ollu tissit tai ainakin tissiliivit ja heillä on mystinen tapa kaataa niiden sisään vaikka kahvia.
Maailma ei ole tasa-arvoinen koska vaikka mä kuinka kaataisin kahvia kalsareihini niin ne ei muutu yhtään houkuttelevammiksi!