The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kahvi kikkurasuortuvalla ja rinnuksilla = jokukummanen hörhö on ehkäkentiesvissiin hereillä...
Naiset ny on semmoisia käsittämättömiä otuksia.
Jokseenkin jokaisella tapaamallani on ollu tissit tai ainakin tissiliivit ja heillä on mystinen tapa kaataa niiden sisään vaikka kahvia.

Maailma ei ole tasa-arvoinen koska vaikka mä kuinka kaataisin kahvia kalsareihini niin ne ei muutu yhtään houkuttelevammiksi!
 
Softy
Naiset ny on semmoisia käsittämättömiä otuksia.
Jokseenkin jokaisella tapaamallani on ollu tissit tai ainakin tissiliivit ja heillä on mystinen tapa kaataa niiden sisään vaikka kahvia.

Maailma ei ole tasa-arvoinen koska vaikka mä kuinka kaataisin kahvia kalsareihini niin ne ei muutu yhtään houkuttelevammiksi!
Tissien väliin menee joskus murusia. Kerran meni olutta.
 
Ketjun aiheet tietenkin. :cautious: :X3:
Mikäkö niissä nyt mättää:unsure:
Mä!! Mä en oo voinu vielä ehtiä tekeen mitn!!*heiluttaa käpälää*
...aaa, paitti sotkenu hiukset kahviin ja teepparinkin:barefoot:


Mitäs te muut ootte oikein jo ehtiny mussuttaan levottomia häh täh mitäkähähnyttaasvaan kysyn:cautious:??!!..ehdi etes heräämäänkään ni jo joutuu siivoileen toisten jupatuksia*jupattaa ja haukottelee*
 
Softy
Mikäkö niissä nyt mättää:unsure:
Mä!! Mä en oo voinu vielä ehtiä tekeen mitn!!*heiluttaa käpälää*
...aaa, paitti sotkenu hiukset kahviin ja teepparinkin:barefoot:


Mitäs te muut ootte oikein jo ehtiny mussuttaan levottomia häh täh mitäkähähnyttaasvaan kysyn:cautious:??!!..ehdi etes heräämäänkään ni jo joutuu siivoileen toisten jupatuksia*jupattaa ja haukottelee*
Aikainen lintu madon nappaa. No jaa. Tuostakin tulee mieleen. :unsure::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Naiset ny on semmoisia käsittämättömiä otuksia.
Jokseenkin jokaisella tapaamallani on ollu tissit tai ainakin tissiliivit ja heillä on mystinen tapa kaataa niiden sisään vaikka kahvia.

Maailma ei ole tasa-arvoinen koska vaikka mä kuinka kaataisin kahvia kalsareihini niin ne ei muutu yhtään houkuttelevammiksi!
Kuules...ei tässä nyt oo mitää houkuttelevevevu...mikä ihmeen sana toi on ...ei oo täällä mitään katottavaa! Onneks en ollu laittanu maitoo vielä kahvin joukkoon niin mä saan ton teepparinkin puhtaaks pestyä(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä