Tänään on pakko tarttua imuriin. Viimeksi ulkoilutin sitä ennen joulua.
Sähän oot ihan samanlainen kuin asko vilenius, aina mielessä...mikä teitä kahta vaivaa?Aikainen lintu madon nappaa. No jaa. Tuostakin tulee mieleen.
Ja heti oli mies nuolemassa sen pois?Tissien väliin menee joskus murusia. Kerran meni olutta.
Minkä nappaa? Aa..lukikin tuossa. Madon siis.Aikainen lintu madon nappaa. No jaa. Tuostakin tulee mieleen.
Kettää ollut nuolemassa.Ja heti oli mies nuolemassa sen pois?
Niinku sanoin, missä tasa-arvo?
E mitenkää.Päivää. Ollaan ihan pois normirutiineista. Mitenköhän sitä jaksaa alkaa taas heräämään ajoissa, haukotus.
Herää jo hyvä nainen.Minkä nappaa? Aa..lukikin tuossa. Madon siis.
Mutta sitten se lintu nojaa? Mihinkäkö? Oksan haaraan? Masu painaa kenovinolleen kun oli liika iso matorohju? Toiseen lintuun? Ja...kodinkoneitten kannattaa olla rauhassa. Ehtii huomennakin
E mitenkää.
Ole hyvä.
Moi.
Puute Kuka on asko vilenius?Sähän oot ihan samanlainen kuin asko vilenius, aina mielessä...mikä teitä kahta vaivaa?
Mä lähetin jo sille kahvia.Herää jo hyvä nainen.
sä nainen oot lukenu liiaksi rättiksen höpinöitä!Tänään on pakko tarttua imuriin. Viimeksi ulkoilutin sitä ennen joulua.
Puute Kuka on asko vilenius?
Sillä on selkä ja olkapää kipeenä, sopivasti näin siivouspäivänäsä nainen oot lukenu liiaksi rättiksen höpinöitä!
Tartu mister toffoseen
Pakkohan se jotenkin on...tosin semmonen tutina on että jää taas vajaaksiHerää jo hyvä nainen.
Ulkoiluttaa miestä pakkasella?sä nainen oot lukenu liiaksi rättiksen höpinöitä!
Tartu mister toffoseen
Hyvä Mä taidan vetää letistä niin karisee loputkin unihiekat.Mä lähetin jo sille kahvia.
Mistä puute? Asko Vilenius on Fingerporin oma Rätti Väsynyt.Puute Kuka on asko vilenius?
Oijoijoijoijoi!!!! Nainen siellä!! Missä sun simmut on? Tilannetaju?Sillä on selkä ja olkapää kipeenä, sopivasti näin siivouspäivänä
Näin tehdäänHyvä Mä taidan vetää letistä niin karisee loputkin unihiekat.
ai sä kerkesit jo kertoa kuka se o...*heittää sipsillä*
Tule sä jo pois sieltä partsiltaUlkoiluttaa miestä pakkasella?
Toihan on ihan kidutusta!
Sama juttu.Kai sitä pölyresuakin pitäs huiskuttaa hieman.Ja vaihtaa petivaatteet.Ja pestä pyykkiä.Ja tiskata.No,ei kaikkea tietysti tarvi tänään et pyykinpesun voi jättää toiseen kertaan.Kun ei ole kuivaus tilaa niin pitää vähän jaksottaa.Tänään on pakko tarttua imuriin. Viimeksi ulkoilutin sitä ennen joulua.
Strateginen miesflunssa!Sillä on selkä ja olkapää kipeenä, sopivasti näin siivouspäivänä