The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
M ä puhun helikopterin joystickistä eli ohjainsauvasta:)

Tää Pehmis ja Ellunen...no, heillä on heti mielessä toiset tekniset vempaimet:rolleyes:...eikä sekään huono asia oo:geek:...ollenkaan:oops:
höpsistä vaan jetsulleen...minä puhuin helikoptereista ja ohjainsauvojen eri synonyymeista, sinä niien vääntelyistä ja softy naapurin kermoista...sitte tuli tinku ja ilmoitti reteesti saavansa tänään tikun, kepin, puikon ja skeban...enkä mä halua tietää edes mihin käyttöön.*nostaa nenän pystyynsä ja tuhahtaa*:cool:
 
höpsistä vaan jetsulleen...minä puhuin helikoptereista ja ohjainsauvojen eri synonyymeista, sinä niien vääntelyistä ja softy naapurin kermoista...sitte tuli tinku ja ilmoitti reteesti saavansa tänään tikun, kepin, puikon ja skeban...enkä mä halua tietää edes mihin käyttöön.*nostaa nenän pystyynsä ja tuhahtaa*:cool:
...ootko s ä syöny tänään mitään:unsure:?
Oisko aika?
:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
höpsistä vaan jetsulleen...minä puhuin helikoptereista ja ohjainsauvojen eri synonyymeista, sinä niien vääntelyistä ja softy naapurin kermoista...sitte tuli tinku ja ilmoitti reteesti saavansa tänään tikun, kepin, puikon ja skeban...enkä mä halua tietää edes mihin käyttöön.*nostaa nenän pystyynsä ja tuhahtaa*:cool:
Puumajan tekoon tietenkin:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä