No sitä vaan piti tulla että iltaa ja mitä kuuluu? Mä korkkasin valkkarin...ajattelin aloittaa jo tänää sen tyhjentämistä ja jos huomenna jatkaisi.Vaikka tuskin mitään uv juhlintaa muuten.
Kopterissa on ainaski 2 eri sauvaa.Ei varmana helikopteriäijät kutsu noilla nimillä sitä ohjainhässäkkää Kai mä nyt tiiän kun ohjasin Pelastakaa sotamies Ryanin
Ai puhutteko te helikoptereistaAi säkin pääset tänään helikopterin kyytiin?
Joo, kai..Ai puhutteko te helikoptereista
Ja kitara on lyömäsoitin!Skeba on kitarakin
Jep...mistäs sä puhuit? Vai kävit sä leluostoksilla näin joulunjälkeen kun siellä alkoi alet ym jne...?Ai puhutteko te helikoptereista
M ä puhun helikopterin joystickistä eli ohjainsauvastaAi puhutteko te helikoptereista
No kepeistä ja tikuista ja mitä niitä oli....Jep...mistäs sä puhuit? Vai kävit sä leluostoksilla näin joulunjälkeen kun siellä alkoi alet ym jne...?
M ä puhun helikopterin joystickistä eli ohjainsauvasta
Tää Pehmis ja Ellunen...no, heillä on heti mielessä toiset tekniset vempaimet...eikä sekään huono asia oo...ollenkaan
Tässä on joystick.
https://www.power.fi/joystick-ohjaimet/pl-3541/
ja tää on lyömäsöitin:Ja kitara on lyömäsoitin!
Kysy keneltä tahansa hevin veivaajalta.
Ennen ollu. Mutta ei juurikaan enää. Tai jos on niin on pölöjä hevariJa kitara on lyömäsoitin!
Kysy keneltä tahansa hevin veivaajalta.
Vaikka tässä kuinka yritän pyörittää helikopteria niin ei sillä kyllä lentoon pääse.Joo, kai..
höpsistä vaan jetsulleen...minä puhuin helikoptereista ja ohjainsauvojen eri synonyymeista, sinä niien vääntelyistä ja softy naapurin kermoista...sitte tuli tinku ja ilmoitti reteesti saavansa tänään tikun, kepin, puikon ja skeban...enkä mä halua tietää edes mihin käyttöön.*nostaa nenän pystyynsä ja tuhahtaa*M ä puhun helikopterin joystickistä eli ohjainsauvasta
Tää Pehmis ja Ellunen...no, heillä on heti mielessä toiset tekniset vempaimet...eikä sekään huono asia oo...ollenkaan
...ootko s ä syöny tänään mitään?höpsistä vaan jetsulleen...minä puhuin helikoptereista ja ohjainsauvojen eri synonyymeista, sinä niien vääntelyistä ja softy naapurin kermoista...sitte tuli tinku ja ilmoitti reteesti saavansa tänään tikun, kepin, puikon ja skeban...enkä mä halua tietää edes mihin käyttöön.*nostaa nenän pystyynsä ja tuhahtaa*
ai sä mietit vieläkin niitä.Nousuohjaussauva ja ohjaussauva.
Siellä on tietokoneen joystick.Softy...mä en uskalla noita linkkejä availla
*sipisee*...kun sitä tiiä milloin pölähtää joku paulantapanen esiin
Oon Miten nii? Mitäs metkuja sullon oikein mielessäis skeba?...ootko s ä syöny tänään mitään?
Oisko aika?
Joo, aina se on mielessä.ai sä mietit vieläkin niitä.
Puumajan tekoon tietenkinhöpsistä vaan jetsulleen...minä puhuin helikoptereista ja ohjainsauvojen eri synonyymeista, sinä niien vääntelyistä ja softy naapurin kermoista...sitte tuli tinku ja ilmoitti reteesti saavansa tänään tikun, kepin, puikon ja skeban...enkä mä halua tietää edes mihin käyttöön.*nostaa nenän pystyynsä ja tuhahtaa*