Ikäero ja muiden mielipiteet

vierailija
Tätä mäki ihmelletin että mitähä vittua, ihan normaalia kai se on että ei 16 vuotiaana enää oo neitsyt.
No ei sen kyllä mitään normaalia tarvitse olla. Eikä ainakaan yleisesti toivottavaa. Koska sen seksin kyytiin ehtii myöhemminkin. Vaikka ihan täysi- ikäisenä.

Moni teini kuvittelee kun muut samanikäiset puhuu seksielämästään että neitsyys pitää menettää just nyt ja mieluuten heti ja eilen. Itseasiassa monella teinillä se onkin vain puhetta. Koska moni luulee että pitää olla jo kokemusta. Ja moni myös menee siihen harhaluuloon ja harrastaa seksiä, koska mukamas pitää jo.

Onhan niitä jotka aloittavat todella nuorina. Ja viisastuttuaan huomaavat myös sen että olisi voinut odottaakin.

• Tykkää
Reactions: Softy
Ok noh kaipa sä pärjäilet :) Silti väitän että se mies pitäs jättää koska se muistuttaa sua entisestä elämästäsi. Mitä terapeutti sano tosta suhteesta?
tietenki aina tulee olee joku asia mikä muistuttaa mua niistä ajoista, en mä ikinä niistä eroon pääse. Se mitä mulle on tapahtunu on tehny musta vaa vahvemman ihmisen. Terapeutille en oo suhteesta puhunu juuri ollenkaa.

Vähän päivitystä tähä tilanteeseen, äidille oon siis jo kertonu. Hyväksy asian mutta ei halua ite olla jätkän kaa missää tekemisissä. Kihloihin mentiin jouluaattona. Isosiskot on vastaan mutta se oliki odotettavissa. Miehen vanhemmat ja veljetki tietää asiasta ja ovat hyväksyneet tosi hyvin :) Ens viikonloppuna mennään miehen kaa käymään häne vanhempien luona, asuvat siis toisella paikkakunnalla.

vierailija
Vähän päivitystä tähä tilanteeseen, äidille oon siis jo kertonu. Hyväksy asian mutta ei halua ite olla jätkän kaa missää tekemisissä. Kihloihin mentiin jouluaattona. Isosiskot on vastaan mutta se oliki odotettavissa. Miehen vanhemmat ja veljetki tietää asiasta ja ovat hyväksyneet tosi hyvin :) Ens viikonloppuna mennään miehen kaa käymään häne vanhempien luona, asuvat siis toisella paikkakunnalla.
Kyllä normaalilla järjellä varustettu ihminen tietää itse mitä tekee. Tytötyös kypsyvät poikia nopeammin.

Minun vaimoni on minua 12 vuotta vanhempi. Olemme olleet naimisissa yli kymmenen vuotta ja meillä on 2 lasta.

Yhteistyössä