Mulla muuten sama mutta kupin paikalla on n. puolen litran muki, eikä se suinkaan ole puolillaan.Aamukahvi, päiväkahvi ja iltakahvi. Ei ole paljoa. Puoli kuppia kerrallaan.
Mulla muuten sama mutta kupin paikalla on n. puolen litran muki, eikä se suinkaan ole puolillaan.Aamukahvi, päiväkahvi ja iltakahvi. Ei ole paljoa. Puoli kuppia kerrallaan.
Sinä näköjään olet myös oppinut ulkomaalaisia sanoja.Sure
Elena, HT menee nukkumaan, niin voitko Sinä vastata tuohon mun kysymykseen, English vs Suomi?Mulla muuten sama mutta kupin paikalla on n. puolen litran muki, eikä se suinkaan ole puolillaan.
Emmä ole tollaseen kiinnittänyt ees huomiota kun katon töllöö niin vähän...riippuu ihan siitä miks näin tehdään, jonkun kulttuurinrikastamssonnan vuoksi se ärsyttää mutta jos ajatus on opettaa suomalaisia muuten puhumaan enkkua paremmin niin ihan sama sitte.Sinä näköjään olet myös oppinut ulkomaalaisia sanoja.
Asiasta toiseen, mitä mieltä olet siitä, että Suomessa viljellään niin paljon Englantia, ennen Suomea.
Tarkoitan sitä, että monet mainokset esim. ovat Englanniksi ensin ja sitten Suomeksi.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että ihmiset osaavat muitakin kieliä äidinkielen lisäksi, mutta mua tympäisee tuo, että Englänti on ensin ja sitten Suomi, jos on.Emmä ole tollaseen kiinnittänyt ees huomiota kun katon töllöö niin vähän...riippuu ihan siitä miks näin tehdään, jonkun kulttuurinrikastamssonnan vuoksi se ärsyttää mutta jos ajatus on opettaa suomalaisia muuten puhumaan enkkua paremmin niin ihan sama sitte.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että ihmiset osaavat muitakin kieliä äidinkielen lisäksi, mutta mua tympäisee tuo, että Englänti on ensin ja sitten Suomi, jos on.
Mitä olen huomannut joskus ulkomailla käydessäni, että oma kieli ensin ja sitten muut.
Hyvää Joulua. Mutta se on mennyt jo.Hyvää joulua!
Sanos muuta. Ehkä siksi että olen perusterve ja nuori.Oot päässy jo kotiin. Miksi ne päästi sut pois, kun olet yksin?
Onpa kiva kuulla, et voit hengittää. Kirjoita nyt ajankuluksi päiväkirjaa, mihin merkkaat ihan kaikki, karkitkin, hanavedet ym.. Univelka sulla varmaan on tuon episodin takia nyt?Sanos muuta. Ehkä siksi että olen perusterve ja nuori.
En vieläkään voi huokaista tai hengittää syvään. Miksi mä syömisiä ja juomisia kirjoittaisin? Univelkaa ei ole nyt.Onpa kiva kuulla, et voit hengittää. Kirjoita nyt ajankuluksi päiväkirjaa, mihin merkkaat ihan kaikki, karkitkin, hanavedet ym.. Univelka sulla varmaan on tuon episodin takia nyt?
No just siksi, et olisi helpompi hengittääEn vieläkään voi huokaista tai hengittää syvään. Miksi mä syömisiä ja juomisia kirjoittaisin? Univelkaa ei ole nyt.
Miten se vaikuttaa hengittämiseen?No just siksi, et olisi helpompi hengittää
PALjON, mutta nyt mun täytyy tehdä munakkaat, en ehdi.Miten se vaikuttaa hengittämiseen?
Onko sulla pakkausseloste niistä lääkkeistä nyt esillä? Onko niissä talkkia? Sitähän ei saa niellä, esimerkiksi. Eikä povidonia. Eikä natriumlauryylisulfaattia - en muista onko sun kans ollut puhetta?
Just tulin takas sohvalle. Lääkeselosteet on keittiössä. Kato googlesta jos sua kiinnostaa. Burana 600 ja panadol forte 1000.Onko sulla pakkausseloste niistä lääkkeistä nyt esillä? Onko niissä talkkia? Sitähän ei saa niellä, esimerkiksi. Eikä povidonia. Eikä natriumlauryylisulfaattia - en muista onko sun kans ollut puhetta?
en viitti, kun en ehdi. Maissia niissä panadoleissa on ollut, enkä itse söisi sitä yhtään.Just tulin takas sohvalle. Lääkeselosteet on keittiössä. Kato googlesta jos sua kiinnostaa. Burana 600 ja panadol forte 1000.
Mun on nyt pakko syödä kovien kipujen takia.en viitti, kun en ehdi. Maissia niissä panadoleissa on ollut, enkä itse söisi sitä yhtään.
Tietysti, mut eikä ole sellaista valmistetta, missä ei ole maissia, maltodekstriiniä tai askorbiinihappoaMun on nyt pakko syödä kovien kipujen takia.
En tiedä onko sellaista.Tietysti, mut eikä ole sellaista valmistetta, missä ei ole maissia, maltodekstriiniä tai askorbiinihappoa
Olet kirjoittanut täällä käyttäväsi happilaitetta nukkuessa ja paino ongelmista sekä iästäsi, joten et ole kumpaakaan noista. Paikkasi olisi ollut ehdottomasti sairaalassa edes muutaman yön.Sanos muuta. Ehkä siksi että olen perusterve ja nuori.