• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinä näköjään olet myös oppinut ulkomaalaisia sanoja.

Asiasta toiseen, mitä mieltä olet siitä, että Suomessa viljellään niin paljon Englantia, ennen Suomea.
Tarkoitan sitä, että monet mainokset esim. ovat Englanniksi ensin ja sitten Suomeksi.
Emmä ole tollaseen kiinnittänyt ees huomiota kun katon töllöö niin vähän...riippuu ihan siitä miks näin tehdään, jonkun kulttuurinrikastamssonnan vuoksi se ärsyttää mutta jos ajatus on opettaa suomalaisia muuten puhumaan enkkua paremmin niin ihan sama sitte.
 
vierailija
Emmä ole tollaseen kiinnittänyt ees huomiota kun katon töllöö niin vähän...riippuu ihan siitä miks näin tehdään, jonkun kulttuurinrikastamssonnan vuoksi se ärsyttää mutta jos ajatus on opettaa suomalaisia muuten puhumaan enkkua paremmin niin ihan sama sitte.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että ihmiset osaavat muitakin kieliä äidinkielen lisäksi, mutta mua tympäisee tuo, että Englänti on ensin ja sitten Suomi, jos on.
Mitä olen huomannut joskus ulkomailla käydessäni, että oma kieli ensin ja sitten muut.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Softy
Päivää :)
Nyt paheksun kovasti. Mie tarviin seuraa ja te teette jotakin tuiki tärkeää. :cautious::ninja:
Heräsin yöllä 00.30 ja kipu oli vähentynyt. Pystyn vähän paremmin liikkumaan. Yöllä sain jopa hampaat pestyä. :LOL: :geek: Seuraava tavoite on suihkussa käynti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä