Hyvää yötä.Ihmettelen, että yleensä kotiin passittivat...
Mut muistin just et on viimeisin Holby City näkemättä ja aamulla jatkuu
Hyvää yötä.Ihmettelen, että yleensä kotiin passittivat...
kiva kun kävit. parempi kun menit.Ihmettelen, että yleensä kotiin passittivat...
jopas on taas selitykset. ihme ettei ne lääkrit ampumalla tapa, olis helpompaa kun määrätä normaalit särkylääkkeet.yks väitti kerran kivenkovaan, et saa ottaa. Siihen yks burana omin luvin, niin olipa hengenlähtö lähellä.
huomatkaa nyt taas puolustavat palstamammat mikä vittupää tää kyrvänmittainen -runkkari aina onkiva kun kävit. parempi kun menit.
kerro lisää mitättömistä mitoistas.huomatkaa nyt taas puolustavat palstamammat mikä vittupää tää kyrvänmittainen -runkkari aina on
mieti! 5 pisteen vihje tässätoiseks voit kertoa miten olet parempi?
tosiasoita kiitos. vai oletko niin lapsellinen että kuvittelet jonkun kirjottelevan ilman päätä?mieti! 5 pisteen vihje tässä
Berninpaimenkoira . Eihän moiselle voisi edes olla äkänen
Milläänlailla puolustelematta, mutta jäin ihmettelemään sun ja hänen tapaa kirjoittaa...jos sä katsot ja vertaat teidän viestejä, voit, ehkä, huomata jotain ja sillon voisit pysähtyä pohtimaan kumpi teistä kirjottaa kohteliaammin? Miks on niin vaikea olla mieluummin kirjottamatta jos vaihtoehtona on ainanen ilkeily?huomatkaa nyt taas puolustavat palstamammat mikä vittupää tää kyrvänmittainen -runkkari aina on
Samaa mä olen miettinyt...tosin mulla ei oo ikinä ollut berniä ja kuulin, että ne aikuistuu vasta n. 4 vuotiaina joten suattaahan siinä ajassa jo muutama ärräpää keretä suusta tulemaan mokomien söpöläisten ansiosta.Berninpaimenkoira . Eihän moiselle voisi edes olla äkänen
Auuuuuu Sattuu jo mahaan. Ihme hepuli kun kaikki vaan naurattaa
.Kaffe
Noup, kahvia voi juoda aina.Taasen
.
Eikö sinulta mene yöuni tuon kahvin kanssa?
Samat sanat. Coffee time is anytime, lounas on puolilta päivin.Aamukahvi, päiväkahvi ja iltakahvi. Ei ole paljoa. Puoli kuppia kerrallaan.
SureSamat sanat. Coffee time is anytime, lounas on puolilta päivin.
Huomasitko, että osaan hiukan ulkomaalaistaustaista kieltä.