Kalaa, mätiä, sienisalaattia, rosollia, laatikoita yms. kuola jo melkein valuu ja sama jano varmaan vaivaa minnuu kohta myös .Mulla menee loppuilta vettä juoden kun janottaa ne pirskatin suolakalat
Kalaa, mätiä, sienisalaattia, rosollia, laatikoita yms. kuola jo melkein valuu ja sama jano varmaan vaivaa minnuu kohta myös .Mulla menee loppuilta vettä juoden kun janottaa ne pirskatin suolakalat
Sienisalaattia ei oo ja keskimmäinen halus ittelleen mätiä...muuten on kyllä ihan samat meiningitKalaa, mätiä, sienisalaattia, rosollia, laatikoita yms. kuola jo melkein valuu ja sama jano varmaan vaivaa minnuu kohta myös .
Sienisalaattia ei oo ja keskimmäinen halus ittelleen mätiä...muuten on kyllä ihan samat meiningit
ota pitkä kulaus kirkasta viinaa niin kohta voit syödä uudestaan.Mulla menee loppuilta vettä juoden kun janottaa ne pirskatin suolakalat
ota pitkä kulaus kirkasta viinaa niin kohta voit syödä uudestaan.
Kiitos, täytyy perehtyä, kun nyt täytyy selvittää tukka. Tässä lisää:
pää poikki vaan.kun nyt täytyy selvittää tukka.
Kohta siis onMulla ei oo ähkyä,ainakaan viellä.
Viiden maissa syödään päivällinen.
Pottuja & kastiketta, kinkkua,rosollia,sienisalaattia ja laatikoita.
ei tietenkää, sen verran vaan että ruoka laskee.Mitään kirkasta ruveta napsimaan Jouluna
Ei ees vettä ?Mitään kirkasta ruveta napsimaan Jouluna
No mutta kais!!!!Pitäis ihan nyt ruveta tekemään niinkun päätön neuvoi ja juoda kirkasta viinaa.
Toivottavasti onnistuu.
ei tietenkää, sen verran vaan että päähän nousee
No jos nyt pienen siivunEi ees vettä ?
Voi ollaKohta siis on
Mä juon vettä, silti vaan janottaa..ja sitte vielä sekin täyttää mahan ja muut syö kalat sillä välin. RöyhNo jos nyt pienen siivun
Jotain kirkasta ainakin ( vettä )No mutta kais!!!!
Jotain kirkasta ainakin ( lämmintä kossua )