The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:oops:

Ootan isukkia. Käy kaupassa mun puolesta. Oon mie hengissä kuiteski. Eipä tää paljon eroa selkäsairaudesta johtuvista kivuista. Lamaannnuttaa samalla tavalla.
Yks sukulainen laski pulkalla lapsenlapsensa kanssa tässä reilu 10 vuotta sitten sellasesta ihan hurjan isosta pulkkamäestä ja lensi komeassa kaaressa pulkan kanssa pöpelikköön ja satutti selkänsä..pari pvää meni hyvin, sitte alko ongelmat..jalat meni alta ja isompikin asia tuli housuun kun ei tuntenut mtn...siltä oli välilevy luiskahtanu paikaltaan...ja sitä selkää vaivaa vieläkin aina välillä...siks mä sua hoputtaisin menemään lääkäriin n-y-t NYT!:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Yks sukulainen laski pulkalla lapsenlapsensa kanssa tässä reilu 10 vuotta sitten sellasesta ihan hurjan isosta pulkkamäestä ja lensi komeassa kaaressa pulkan kanssa pöpelikköön ja satutti selkänsä..pari pvää meni hyvin, sitte alko ongelmat..jalat meni alta ja isompikin asia tuli housuun kun ei tuntenut mtn...siltä oli välilevy luiskahtanu paikaltaan...ja sitä selkää vaivaa vieläkin aina välillä...siks mä sua hoputtaisin menemään lääkäriin n-y-t NYT!:unsure:
Kipu ei ole selkärangassa. Joo joo. Ei ihan vielä.
 
vierailija
Kipu ei ole selkärangassa. Joo joo. Ei ihan vielä.
Tulin vielä kurkistamaan, menitkö;)
Muistan, kuinka kerran meinattiin kaatua jenkassa, kun oli liian liukas lattia - jotaki jauhoa olivat laittaneet ja säämiskäkengillä ei tarttis mitään... Lavassa oli outo tunne monta kuukautta, ei kipua, mut joku siellä painoi. Pitkänajan päästä muuan ari tuli pylvään takaa tosi lujaa ja se miehen kyynärpää osui sinne mun lapaan: sepäs helpotti sen jumin, mut lujaa tuli. He tulivat vielä katsomaan, et varmasti kävi kipeetä:LOL:
Sen jälkeen ei ole ollut jumissa, mut ei se kipeetä käynyt - oli kai ollut turta siihen asti. Olis tietenkin voinut käydä naprapaatilla korjauttamassa, mut en mukamas ehtinyt:whistle:
Sun tapauksessa olis kiire. Ellu kertoi sen mitä aioin yöllä sanoa...:cool:
 
hyvääjouluamunkki.jpg

Ensimmäinen satsi ruokaa syöty...kalaa kalaa ja lisää kalaa...nyt on ihan tuputen täysinäinen olo...sama tapahtuu joka joulu, millon sitä oppii?o_O

Nii ja joulusaunassa oli kuuma:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä