Rauhallista Joulua kaikille ja muistakaa herkutella niin etttä napa paukkuu ja tyrät ryskyää!!
Yks sukulainen laski pulkalla lapsenlapsensa kanssa tässä reilu 10 vuotta sitten sellasesta ihan hurjan isosta pulkkamäestä ja lensi komeassa kaaressa pulkan kanssa pöpelikköön ja satutti selkänsä..pari pvää meni hyvin, sitte alko ongelmat..jalat meni alta ja isompikin asia tuli housuun kun ei tuntenut mtn...siltä oli välilevy luiskahtanu paikaltaan...ja sitä selkää vaivaa vieläkin aina välillä...siks mä sua hoputtaisin menemään lääkäriin n-y-t NYT!
Ootan isukkia. Käy kaupassa mun puolesta. Oon mie hengissä kuiteski. Eipä tää paljon eroa selkäsairaudesta johtuvista kivuista. Lamaannnuttaa samalla tavalla.
Kipu ei ole selkärangassa. Joo joo. Ei ihan vielä.Yks sukulainen laski pulkalla lapsenlapsensa kanssa tässä reilu 10 vuotta sitten sellasesta ihan hurjan isosta pulkkamäestä ja lensi komeassa kaaressa pulkan kanssa pöpelikköön ja satutti selkänsä..pari pvää meni hyvin, sitte alko ongelmat..jalat meni alta ja isompikin asia tuli housuun kun ei tuntenut mtn...siltä oli välilevy luiskahtanu paikaltaan...ja sitä selkää vaivaa vieläkin aina välillä...siks mä sua hoputtaisin menemään lääkäriin n-y-t NYT!
Kipu ei ole selkärangassa. Joo joo. Ei ihan vielä.
Suutut heti kun Ellu neuvoo, äijien neuvot vaan saa kuolaamaan kiimassa?Kipu ei ole selkärangassa. Joo joo. Ei ihan vielä.
No sinäpä varsinainen ilon tonttu oot, mene nyt vaikka kattomaan joulupukin kuumaa linjaa vai joko se loppui?Suutut heti kun Ellu neuvoo, äijien neuvot vaan saa kuolaamaan kiimassa?
En ole ole vihainen ellulle.Suutut heti kun Ellu neuvoo, äijien neuvot vaan saa kuolaamaan kiimassa?
Tulin vielä kurkistamaan, menitköKipu ei ole selkärangassa. Joo joo. Ei ihan vielä.
Niin täälläki..Aurinko paistaa
Toivottavasti pääsi ja meni.Oletan, että Softy pääsi vastaanotolle. Mitäs sanoivat siellä?
Miulla vielä ähky on edessäkatso liitettä 2557
Ensimmäinen satsi ruokaa syöty...kalaa kalaa ja lisää kalaa...nyt on ihan tuputen täysinäinen olo...sama tapahtuu joka joulu, millon sitä oppii?
Nii ja joulusaunassa oli kuuma
Mulla menee loppuilta vettä juoden kun janottaa ne pirskatin suolakalatMiulla vielä ähky on edessä
tiesin, ettet tykkää, mut moni muu tykkää laulella näitä. En minäkään tiiä mikä toi zion on, mutta samapa sillePäättömälle iloa iltaan: