Siihen ei uskalla kuule kukaan muukaan koskee.Voisko joku kysäistä Asiankannattajalta uskaltaako se koskea mun kaljapulloon?
Kiitoksia jo etukäteen, ken kehtaa vaivautua, olet paras
Siihen ei uskalla kuule kukaan muukaan koskee.Voisko joku kysäistä Asiankannattajalta uskaltaako se koskea mun kaljapulloon?
Kiitoksia jo etukäteen, ken kehtaa vaivautua, olet paras
Kerkesit sitte vastaamaan sille ensiks tolleen. Miltä nyt tuntuu? Onko olo niinku voittajalla täh?Luultavasti kukaan ei uskalla koskea sun kaljapulloon.
Ai näinkö päin tää menikin? On kuules ihan sinun asiasi päättää kauanko styylauksemme jatkuu. Niih!hitsi tuo nainen ja hänen äänensä ja tapansa lausua saa jopa minun posket kuumenemaan....voin vaan kuvitella mitä se tekee sen yhen perttipurttisen poskille joka jakelee kaikille täällä olutkellarinsa kulkureittejä ja antaa mulle bänät kun en juo sitä kissanpissakuraa sekä kehottaa kattelemaan redtubee nenäliinat nyrkissä valmiina....
Äläpä kiusaa poikaaKerkesit sitte vastaamaan sille ensiks tolleen. Miltä nyt tuntuu? Onko olo niinku voittajalla täh?
Siihen ei uskalla kuule kukaan muukaan koskee.
sori siitä...Äläpä kiusaa poikaa
Ei sun kovuudella taijja olla yhtään mitään tekemistä sen asian kanssa...taitaa johtua ihan muista syistä.Pohjois-Suomen kovin jätkä
Saatat olla oikeassa.Luultavasti kukaan ei uskalla koskea sun kaljapulloon.
Pohjois-Suomen kovin jätkä
Ikävä puottaa sut maanpinnalle, mutta poika tais tarkottaa sillä viestillä rättistä eikä sua.Saatat olla oikeassa.
Yleensä niit riittää kavereillekin, en mä kerran maksettuja jaksa laskea.
Sietää nyt hävetä kunnolla.sori siitä...
jaa niinku loputtomiin vaikka poika yritti höniä mun replan?Sietää nyt hävetä kunnolla.
Sähän se hönitjaa niinku loputtomiin vaikka poika yritti höniä mun replan?
*pyllistää*Sähän se hönit
Hahaa,ei kiinnosta naisten pyllistykset*pyllistää*
Kynnykseltä ei koskaan tipahda kovinkaan korkealta.Ikävä puottaa sut maanpinnalle, mutta poika tais tarkottaa sillä viestillä rättistä eikä sua.
Voisinpa sanoa samaa.Hahaa,ei kiinnosta naisten pyllistykset
Joko siellä ollaan ihan tonttumyssy silmillä ja tanssitaan pöydillä?
Nyt olen siskon kanssa kotona. Myöhemmin toiseen baariin.Joko siellä ollaan ihan tonttumyssy silmillä ja tanssitaan pöydillä?
Oohan sitte kiltisti siellä, siveellisesti etten jopa sanoisi.Nyt olen siskon kanssa kotona. Myöhemmin toiseen baariin.