Kyll se siitä paranee nopeeta.Nyt lähtee ihan urakalla ihoriekaleita irti Sattuu
Kyll se siitä paranee nopeeta.Nyt lähtee ihan urakalla ihoriekaleita irti Sattuu
Tässä ketjussa onkin aika erikoisia naisia, täytyy sanoa.Kyllä mä romantiikasta tykkään...mua huvittais ehkä siinä vaiheessa kun se romantiikka oikeesti ja näkyvästi kiinnostais sitä miestä enemmän kuin mnua.siis tyyliin se kyynelehtis viinilasiin koko ajan joka hemmetin pikkuasian takia.
Tässä ketjussa onkin aika erikoisia naisia, täytyy sanoa.
Ihan hyvällä siis. Me Stevenin kanssa ihmetellään sitä samalla kun polttelemme piipputupakkaa romanttisesti etuverannalla ja syljemme ikkunoihin.
Mistähän tuo viimenen hymiö ilmestyi
No ei suuhun voi laittaa mitään rasvoja ja se mällikin taitaa nyt jäädä saamatta.Kyll se siitä paranee nopeeta.
Minäkö muokkaisin jotain?Taisit vähän muokata sitä?
Laita siihen kitalakeen laastari.No ei suuhun voi laittaa mitään rasvoja ja se mällikin taitaa nyt jäädä saamatta.
Halaukset ja kutitukset ny ei sukkia mustaa.Ei kai pikku kutitus haittaa?
Mustasukkaista väkeä
Laita siihen kitalakeen laastari.
En mä ny romantiikasta tiedä mitään mutta mä arvostan hyvin tehtyä leffaa.Miehet on romanttisempia kuin naiset, tässä se taas nähdään.
Pitihän se arvata mihin tarkotukseen sä kehotit kaikkia hommaamaan nenäliinojaEn mä ny romantiikasta tiedä mitään mutta mä arvostan hyvin tehtyä redtube leffaa.
Jos miehen pitää olla huvittava niin kandee pyytää kertomaan vitsi.Kyllä mä romantiikasta tykkään...mua huvittais ehkä siinä vaiheessa kun se romantiikka oikeesti ja näkyvästi kiinnostais sitä miestä enemmän kuin mnua.siis tyyliin se kyynelehtis viinilasiin koko ajan joka hemmetin pikkuasian takia.
Ei siinä lukenut tuoppi vaan viinilasiJos miehen pitää olla huvittava niin kandee pyytää kertomaan vitsi.
Tuoppiin itkevät miehet harvoin ovat kovinkaan huvittavia.
Älä ny ihan kaikkea kaikille paljasta.Pitihän se arvata mihin tarkotukseen sä kehotit kaikkia hommaamaan nenäliinoja
Ei hyvää päivää näitä sun juttujas...mä en oikeesti tiiä että nauraisko näille vai mitä sun kanssas tekis?
potato, potatoe..Ei siinä lukenut tuoppi vaan viinilasi
Anteeksi ihanaiseni. Mä en juurikaan juo viiniä.Ei siinä lukenut tuoppi vaan viinilasi
https://ylojarvenuutiset.fi/2016/09/09/katse-vankasti-tulevaisuuteen/Ajatuksissa on mies kyllä viihtynyt kun on ollut niin hiljaista...totiseksihan tuo heittää, tilanteen vakavuus.
Eihän tässä muuta voi kuin toivoa. Korkeimman käsissä kaikki on.
Mutta eihän olut säily pitkään!Anteeksi ihanaiseni. Mä en juurikaan juo viiniä.
Mulla voi olla viinikellari jossa viini jopa säilyy.
Mun olutkellareissani taas olut ei ole koskaan säilynyt.
Niissä kellareissa on varmasti ollut joku valmistusvika?
jos joku käy huolehtimassa siitä ettei ne vanhene sinne?Anteeksi ihanaiseni. Mä en juurikaan juo viiniä.
Mulla voi olla viinikellari jossa viini jopa säilyy.
Mun olutkellareissani taas olut ei ole koskaan säilynyt.
Niissä kellareissa on varmasti ollut joku valmistusvika?