Yleensä mulla korkeintaan tunteja.Mutta eihän olut säily pitkään!
Yleensä mulla korkeintaan tunteja.Mutta eihän olut säily pitkään!
Mitä mitä mitä? Kuka meijjän kisua kiusaa ja missä??? *on valmis taistelemaan koko pienellä olemuksellaan maailmaa vatsaan*....tuota...nytkyllä on ihan semmoset vibat ja fiilikset ja olot että niinkö täällä Jollain Kummalla pois pikkiriikkisenminisesti ehken luultavasti lähtenynnännii hommat ja kokkailuväsäykset lapasesta ja käpälästä...
*huokaa...syvään*
..pataljoonalle varmaan tulossa muuten hupsistakeikkaa kaikkea mahdollista...
Eihän ruokaa voi olla liikaa!....tuota...nytkyllä on ihan semmoset vibat ja fiilikset ja olot että niinkö täällä Jollain Kummalla ois pikkiriikkisenminisesti ehken luultavasti lähtenynnännii hommat ja kokkailuväsäykset lapasesta ja käpälästä...
*huokaa...syvään*
..pataljoonalle varmaan tulossa muuten hupsistakeikkaa kaikkea mahdollista...
Sinä et koske olueen, kossuun, etkä jalluun.jos joku käy huolehtimassa siitä ettei ne vanhene sinne?
phjuuuuuhhhh mä luin ton uudestaan ja vasta nyt käsitin mitä tossa sanottiinMitä mitä mitä? Kuka meijjän kisua kiusaa ja missä??? *on valmis taistelemaan koko pienellä olemuksellaan maailmaa vatsaan*
Sinä et koske olueen, kossuun, etkä jalluun.
Minä taas jätän viinit rauhaan.
Sen vuoksi meille tuleekin nyt bänät!
Höpöhöpö sitte se ilo ja riemu vasta alkoikin.
Anteeksi ihanaiseni. Mä en juurikaan juo viiniä.
Mulla voi olla viinikellari jossa viini jopa säilyy.
Mun olutkellareissani taas olut ei ole koskaan säilynyt.
Niissä kellareissa on varmasti ollut joku valmistusvika?
Kahvi ja After8
Hanki rillitTarkoititko after9?
Hanki rillit
Jos mä..tai siis täällä huseeraava ja häsläävä Joku Kummanen ei kohta lopeta ja kierrä keittiötä todella kaukaa niin elo on yhtä napasteluaMitä mitä mitä? Kuka meijjän kisua kiusaa ja missä??? *on valmis taistelemaan koko pienellä olemuksellaan maailmaa vatsaan*
..no mä vetoan sujuvasti hyvin lyhkäseen matikkaanEihän ruokaa voi olla liikaa!
Elä huoli, mulla on täällä kikkurat ja tonttulakki niin kierteellä vinksinvonksin että tuskin tästä tuutista mitään selväjärkistä sanomaa tuleekaanphjuuuuuhhhh mä luin ton uudestaan ja vasta nyt käsitin mitä tossa sanottiin
Elä huoli, mulla on täällä kikkurat ja tonttulakki niin kierteellä vinksinvonksin että tuskin tästä tuutista mitään selväjärkistä sanomaa tuleekaan
Nää on kyllä ensimmäiset bänät jotka saan sen vuoksi, että en koske naisen viinipulloon.
Nää on kyllä ensimmäiset bänät jotka saan sen vuoksi, että en koske naisen viinipulloon.
Vanhakin koira oppii uusia asioita.
Luultavasti kukaan ei uskalla koskea sun kaljapulloon.Voisko joku kysäistä Asiankannattajalta uskaltaako se koskea mun kaljapulloon?
Kiitoksia jo etukäteen, ken kehtaa vaivautua, olet paras