The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pimpulat = nupit = nännit?

Tsippaduijaa vaan, tässä teijen kans jouda lörpötteleen ollenkaan kun on tilannehässäkkää ja vöyhötystä ja "mätsääks nää pimpulat nyt tän mekon kans..??!"...ja "..ai pitääks huomen viel mennäki jonneki?!"- häsläystä jajaja...:D



Tippetappaile rauhassa, hei:). Oikeesti - nöy hätä, tässä on monen monta monituista päivää juosta hakemassa ihmisten keskeltä glögiä tai suklaata tai jäätelöä:oops: tai ihan vaan öllötellä :).

Mukavaa iltaa sulle:)...
 
No kai se alkon täti tai setä neuvoo sitten.Voihan ton nyt jättää ostamattakin mut olishan se kiva kun siinä olis joku yhdistelmä.Voinhan kutsua itse itseni juomaan sen sitten pois vaikka en niin punkusta välitä kun se migreeni iskee.
tuleeks sulle punaviinistä mirgeeni? Mulla tulee siideristä pää kipeeks, mutta punkusta ei tule muuta kuin huppeli.o_O
 
Kaikista viineistä,väristä viis.Eikös ne ole jotain tanniini juomia niin sehän sen tekee.
Onpa jännä tai ''jännä'', ei mulla vaan...onneks...eikä siiderikään aiheuta mitään maata järisyttävää päänsärkyä, kuhan saattaa seuraavana aamuna hetken sattua tukkaan mutta siihen auttaa pari lasillista vettä, suihku ja päiväunet.
 
Laskeskelen tässä tätä yhtälöä, niin mieleni tekisi kysyä yhtä asiaa, mutta en tiedä uskallanko, uskallanko?

Onpa jännä tai ''jännä'', ei mulla vaan...onneks...eikä siiderikään aiheuta mitään maata järisyttävää päänsärkyä, kuhan saattaa seuraavana aamuna hetken sattua tukkaan mutta siihen auttaa pari lasillista vettä, suihku ja päiväunet.
 
Tämä kysymys johtui puhtaasti vedenjuonnista tietyissä olosuhteissa, hmmm, vaarallista ainetta tuo vesikin väärissä käsissä :unsure:

Joo ja olisi pitänyt arvata :)

Voisin kysyä vielä pari tai no sanotaan että muutaman kysymyksen lisää, mutta en kysy, että saanko kysyä ku vastaat kuitenkin ei tai sitten sanot, että kysy, ja, kun olen kysynyt, niin et kuitenkaan vastaa kysymykseen jolloin mieleni valtaa epätietoisuus ja joulu menee pilalle ja todennäköisesti uusi vuosikin eli siis en kysynyt mitään ja toivon ettet vastaa mitään tai ainakaan mitään sellaista minkä voisi tulkita vastaukseksi lukuisiin kysymyksiini, kiitos :)


Yök en todellakaan, enkä lavuaariin, enkä seinille tai saunanlauteille, enkä edes lattioille tai housuun.....mä luulin että sun kysymys liittyis siideri/punkkulinjaan...mutta oishan tuo pitänyt arvata kun susta on kyse.:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä