En mä sitä sulle ostakaan Kun et kerran lahjonu mua niin en osta sulle kossupulloakaanEi viiini sovi minkään kaa.
Kossu menee kyl suklaan kanssa
En mä sitä sulle ostakaan Kun et kerran lahjonu mua niin en osta sulle kossupulloakaanEi viiini sovi minkään kaa.
Kossu menee kyl suklaan kanssa
Tarkoitat kai tuhmapukki ?Joulupukki täällä örr örr
Juu,ei kivaja sydän hakkaa tuhatta ja sataa...
No sano joku merkki kun en mä punkkuja tunne Eiks mikää valkkari menis...saaja olis valkkarin juojia. No,kai se punkkuki menee.punkku...älä kuuntele yhtään mitä poika neuvoo kossun suhteen...kossu byöööökh!
Halaus,ei mukavaaRefluksi on perseestä. Viime yönä se taas iski. Ensin paha olo sitten rintakipua ja lopuksi aloin yökkimään.
Nyt on taas paha olo.
Mä tykkään ite Hannibalista...mutta onhan niitä monta muutakin hyvää ja jopa parempaakin kun se....se nyt on vaan se mistä itte eniten tykkään.No sano joku merkki kun en mä punkkuja tunne Eiks mikää valkkari menis...saaja olis valkkarin juojia. No,kai se punkkuki menee.
No sano joku merkki kun en mä punkkuja tunne Eiks mikää valkkari menis...saaja olis valkkarin juojia. No,kai se punkkuki menee.
Joku makea jälkiruokaviinikin ehkä sopisi.Kysy alkossa niin osaavat neuvoo.No sano joku merkki kun en mä punkkuja tunne Eiks mikää valkkari menis...saaja olis valkkarin juojia. No,kai se punkkuki menee.
Punkku on aika varma tai sitten portviini, madeira. Tai esim.mustaherukkaviiniHelöy!
Tulinpa kysymään kysymymyksen...mikä viini sopii tumman suklaan kanssa? Punkku? Mikään valkkari?
toi on muuten myös hyvää ja nimenomaan tämä:El tiempo, myös loistava saunaviini
Joku makea jälkiruokaviinikin ehkä sopisi.Kysy alkossa niin osaavat neuvoo.
Pittää käydä lekurilla.Eikös se oo enemmänkin vatsasta?
Mutt joo, onpa ikävä vaiva oikeesti. Eiks siihen oo minkäänlaista apua??
En tiedä juoko tollasia.Ehkä jätän viinit kokonaan pois...valkkarii juo ja punkkukin kai,oon ainaki joskus nähny punkkulaatikon.Punkku on aika varma tai sitten portviini, madeira. Tai esim.mustaherukkaviini
Osta sille purkillinen punasta maitoo.En tiedä juoko tollasia.Ehkä jätän viinit kokonaan pois...valkkarii juo ja punkkukin kai,oon ainaki joskus nähny punkkulaatikon.
Emminä vaan tiiä...
Jos nyt valkkaria otat, niin hommaa makeaaEn tiedä juoko tollasia.Ehkä jätän viinit kokonaan pois...valkkarii juo ja punkkukin kai,oon ainaki joskus nähny punkkulaatikon.
No nyt tulin, kun houkuttelit
Ei ny kaikki. Kuuntele sanat.Emminä vaan tiiä...
Minne se kaikki kaunis nyt on kadonnu?