Softy
Voi sinnuu, kuulehan ...kko
Savustavat sinut nyt ulos sieltä harvojen, mutta fiksujen sisäpiiristä.
Tsippaduijaa vaan, tässä teijen kans jouda lörpötteleen ollenkaan kun on tilannehässäkkää ja vöyhötystä ja "mätsääks nää pimpulat nyt tän mekon kans..??!"...ja "..ai pitääks huomen viel mennäki jonneki?!"- häsläystä jajaja...
Tippetappaile rauhassa, hei. Oikeesti - nöy hätä, tässä on monen monta monituista päivää juosta hakemassa ihmisten keskeltä glögiä tai suklaata tai jäätelöä tai ihan vaan öllötellä .
Mukavaa iltaa sulle...
tuleeks sulle punaviinistä mirgeeni? Mulla tulee siideristä pää kipeeks, mutta punkusta ei tule muuta kuin huppeli.No kai se alkon täti tai setä neuvoo sitten.Voihan ton nyt jättää ostamattakin mut olishan se kiva kun siinä olis joku yhdistelmä.Voinhan kutsua itse itseni juomaan sen sitten pois vaikka en niin punkusta välitä kun se migreeni iskee.
Jaa,kyllä minnuu ovat aina osanneet alkossa neuvooNe tiedä mitään, kysyin osaisiko ehdottaa hyvää saunaviiniä, niin vastasi, että mikä se on?
Mie että ilmeisesti ei ole ja kiitos hei
Kaikista viineistä,väristä viis.Eikös ne ole jotain tanniini juomia niin sehän sen tekee.tuleeks sulle punaviinistä mirgeeni? Mulla tulee siideristä pää kipeeks, mutta punkusta ei tule muuta kuin huppeli.
Onpa jännä tai ''jännä'', ei mulla vaan...onneks...eikä siiderikään aiheuta mitään maata järisyttävää päänsärkyä, kuhan saattaa seuraavana aamuna hetken sattua tukkaan mutta siihen auttaa pari lasillista vettä, suihku ja päiväunet.Kaikista viineistä,väristä viis.Eikös ne ole jotain tanniini juomia niin sehän sen tekee.
Jaa,kyllä minnuu ovat aina osanneet alkossa neuvoo
Joko sun alkon myyjät on surkeita tai sitten sä kuitenkin kysyit pervolla tavalla
Kokeile myös googlettaa vaikka hakusanoilla suklaa& viiniNo kai se alkon täti tai setä neuvoo sitten.Voihan ton nyt jättää ostamattakin mut olishan se kiva kun siinä olis joku yhdistelmä.Voinhan kutsua itse itseni juomaan sen sitten pois vaikka en niin punkusta välitä kun se migreeni iskee.
Koko ajanKokeile myös googlettaa vaikka hakusanoilla suklaa& viini
Onpa jännä tai ''jännä'', ei mulla vaan...onneks...eikä siiderikään aiheuta mitään maata järisyttävää päänsärkyä, kuhan saattaa seuraavana aamuna hetken sattua tukkaan mutta siihen auttaa pari lasillista vettä, suihku ja päiväunet.
Ootkos kokeillu hakusanoilla viini&suklaa?Koko ajan
Et...mutta kysy nyt silti...annan luvan*antaa luvan*Laskeskelen tässä tätä yhtälöä, niin mieleni tekisi kysyä yhtä asiaa, mutta en tiedä uskallanko, uskallanko?
Et...mutta kysy nyt silti...annan luvan*antaa luvan*
Yök en todellakaan, enkä lavuaariin, enkä seinille tai saunanlauteille, enkä edes lattioille tai housuun.....mä luulin että sun kysymys liittyis siideri/punkkulinjaan...mutta oishan tuo pitänyt arvata kun susta on kyse.Pissitkö suihkussa lattiakaivoon?
TietenkinOotkos kokeillu hakusanoilla viini&suklaa?
Entäs hakusanoilla siini&vuklaa tai vuklaa&siini?Tietenkin
Entäs hakusanoilla siini&vuklaa tai vuklaa&siini?
Yök en todellakaan, enkä lavuaariin, enkä seinille tai saunanlauteille, enkä edes lattioille tai housuun.....mä luulin että sun kysymys liittyis siideri/punkkulinjaan...mutta oishan tuo pitänyt arvata kun susta on kyse.
Mitä te yritätte hakea?
No, voi apua.Lidlin paistopisteen juustohampurilaista, ei ole