Mulla on ollut!Hei onko teillä muilla alaselän vihlovaa kipua, joka tuntuu myös pakarassa?
Hitto, että pelottaa tämä kipu.....
Onkohan normaalia?Mulla on ollut!
Ootko kenties kova kahvin juoja ja kahvi nyt vähentynyt? ite juonut paljonkin kahvia, mutta ei enää maistu ja siitä hedariPäänsärky!! Onkohan tämäkin joku raskausoire kun koskaan ei pää särje. Tätä jatkunut nyt joka päivä viikon verran..
Pyyntö laitettuHeipsan.
Facebook ryhmä on todella aktiivinen ja henk koht miellumin siellä keskustelen. Siellä jo 50 hlöä joten otamme vielä 30 mukaan. Ja mukaanhan pääset kun laitat kaveripyynnön Titta Tee nimiselle henkilölle. Kaverin voi poistaa heti ryhmään päästyä. Ryhmä on salainen eikä kukaan muu kun ryhmäläiset näe että olet siellä. Tervetuloa mukavaan joukkoomme!
Mulla oli esikoisen kohdalla sama juttu ja oli normaalia! Tosi pelästytti kyllä moinen! Mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu, joten kaikki kivut ym. supistukset tuntui vaan selässäOnkohan normaalia?
Soitan tänään muutenkin neuvolaan, kun varaan ensimmäisen ajan. Kysyn samalla tästä. Siis ihan piti panadol ottaa :/ ihanku ois menkkakivut selässä/pakarassa, sellaista vihlovaa. Mielellään sitä oireista kärsii, jos kuuluvat asiaan, mutta km pelko on niin kova....
Hei itseasiassa oon kyllä juonut kahvia ainakin 2 kuppia päivässä ja nyt se on jäänyt kokonaan pahoinvoinnin takia. Taitaapa muuten johtua siitä!Ootko kenties kova kahvin juoja ja kahvi nyt vähentynyt? ite juonut paljonkin kahvia, mutta ei enää maistu ja siitä hedari
Mulla! Kaikissa raskauksissa! Enkä edes juo kahvia.Päänsärky!! Onkohan tämäkin joku raskausoire kun koskaan ei pää särje. Tätä jatkunut nyt joka päivä viikon verran..
Hitsi! Haluisin kovasti mukaan! Toivottavasti vielä mahtuu!Ryhmä alkaa olla täysi, muutama mahtuu enää mukaan. Kehottaisinkin jo jotakuta teistä perustamaan uuden ryhmän, varmasti löytyy vielä halukkaita.
Pahoittelut keskenmenosta! Mua on aina käsketty seuraamaan tilaa raskaustesteillä ja viim.kahden viikon päästä ollut jo nega.(tietty riippuu raskauden kestosta) olen myös halunnut käydä ultrassa varmuuden vuoksi tarkistuttamassa, että kaikki tyhjentynyt. Pakollistahan ultraaminen ei ole km jlk.Plaah... Taas menee kesken. Vuotaa ihan huolella. En ole varannut vielä neuvolaa. Aiemmin ollut keskeytyneitä keskenmenoja, jolloin ultrassa vasta huomattu ja toimittu sen mukaan. Nyt en tiedä miten toimia? Teenkö raskaustestin viikon päästä ja varmistan itsekseni että on nega vai pitääkö käydä jossain ultraamassa tai verikokeissa tai jotain?