Yllätysyllätys, oon jo testaillut viittä eri äppiä. Päädyin niistä tyylikkäimpään, Preglifeen, joka näyttää myös kalenterin, josta voi tarkastella aina tietyllä päivämäärällä, monesko raskausviikko+päivä on menossa. Toi oli mulle ehkä tärkein ominaisuus. Preglife on suomenkielinen.Hahah, @tilliina, tuun kohta perässä faceen.
Onko joku ehtinyt jo vertailla eri sovelluksia raskausajalle? Onko olemassa mitään suomenkielistä?
Vähän samat tunnelmat... Tissit kipeet, vatsaa kihelmöi ja nippailee, välillä lieviä kuukautiskivun tyylisiä tuntemuksia... Valkovuotoa tuli viikonloppuna, nyt ei juuri sitäkään... Huonoa oloa ei ole... Väsyttää, mutta en osaa sanoa johtuuko raskaudesta... Huoh.. 4+4 tänään.Siis oon edelleenkin ihan melkein oireeton! Vähän menkkakipuja, valkovuotoa tulee paljon ja tissit ihan ministi kipeet.. miks mua huolettaa esikoiset kohdalla oloja oli jo heti alussa.. tosin vasta 5+0
Olisi siis rvko 4+3Hei,liittyisin joukkoonne jos sopii?Plussasin lauantaina ja varovasti iloitaan tästä toisesta lapsesta, koska takana on niin paljon alkuraskauden keskenmenoja. Kauan saatiin taas odotella;1,5v samoin kuin esikoisenkin kohdalla. Toivottovasti tämä nyt vaan pysyy matkassa. Raskausoireita on jo paljon; väsy,tissikipu,valkovuoto, etova olo jos vatsa tyhjä,tietyt hajut oksettaa, himo vihanneksiin ja hedelmiin,pistelyt ja kuumotus ja painontunne vatsalla, tunteet pinnassa.jne..eli aika samat kuin esikoistakin odotellessa, tietäisköhän oireet myös tällä kertaa tyttöä ..
Mä oon soittanu ja mulla on neuvola 4.1 nyt 4+4 mullakinOnnea uusille plussaajille!
Mä just tajusin, että olen tehnyt vain yhden testin! Digin hakeminen on ollut mielessä, mutta en oo muistanut...
Melko oireeton täälläkin tämä raskaus ainakin toistaiseksi. Väsymyksen kanssa kamppailen. Sitten hoksasin saman, kuin Pandamamalta, että jano iskee! Harvemmin samalla tavalla tullut olo, että nyt on saatava kylmää vettä! Lisäksi, jos nälkä ennättää tulla, niin se on pohjaton nälkä ja ruokaa on saatava heti. Toivon kyllä kovasti, ettei pahoinvointi iske, kuten edellisissä raskauksissa.
Joko olette soitelleet raskaudesta neuvolaan? Mulla on sekin to do -listalla, mutten ole ehtinyt... Soittoajat on vähän hölmösti keskellä päivää.
Kirskis ja vielä nimetön 4+4 (ehkä)
Mulla kanssa alaselkä kipeä! Ehkä nää kuuluu sitten asiaan! Tai tiedän että kuuluu kun viimeksi oli ihan samanlaista mutta jotenkin silti niin epäuskoinen ja pelokas mulla nyt 5+2. Tsemppiä @nenni26 !Itsellä ollut kans todella pahoja maha- ja selkäkipuja.. tällä hetkellä siis menossa rv 5+4.
Verta ei ole kuitenkaan tullut, joten olen ajatellut että se vaan kuuluu asiaan, ainakin neuvolasta näin mulle sanottiin
Muuten ollut vieläkin aika oireetonta, tissit vähän aristaa ja väsyttää... Mielialat heittelee ja suurimman osan ajasta olen todella kiukkuinen