• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sellaset joita ei arkisin käytä.Arkisin vedän farkuilla ja hupparilla ei niillä mennä baariin.tai no farkuilla voi mut ei hupparilla.Mutta kun on baari ja arki farkut erikseen.Eikä mulla ole täl hetkel baari farkkuja.
Mä en käy baareissa mutt eiks noi sovi sinne ihan hyvin?:D Tosin emmä käytä huppareitakaan, joten unoha kaikki mitä kirjotin.:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Sellaset joita ei arkisin käytä.Arkisin vedän farkuilla ja hupparilla ei niillä mennä baariin.tai no farkuilla voi mut ei hupparilla.Mutta kun on baari ja arki farkut erikseen.Eikä mulla ole täl hetkel baari farkkuja.
eIKÖ farkut ja huppari ole ihan normaali baarivaate.
Taidat "baarilla" tarkottaa jotain lihatiski-trendiravintolaa, jossa välkkyy diskovalot ja käy kaikenlaista treenattua kukkoa ja kanaa toisiaan mittaamassa?
Eikö baari ole ihan vaan pubi, ei kai sinne mitenkään tarvitse laittautua, vai häh?
 
Viimeksi muokattu:
eIKÖ farkut ja huppari on ihan normaali baarivaate.
Taidat "baarilla" tarkottaa jotain lihatiski-trendiravintolaa, jossa välkkyy diskovalot ja käy kaikenlaista kukkoa ja kanaa toisiaan mittaamassa?
Eikö baari ole ihan vaan pubi, ei kai sinne mitenkään tarvitse laittautua, vai häh?
Tätä mä just ajoin takaa, sullon niin mun mieli.:coffee::coffee:
 
eIKÖ farkut ja huppari on ihan normaali baarivaate.
Taidat "baarilla" tarkottaa jotain lihatiski-trendiravintolaa, jossa välkkyy diskovalot ja käy kaikenlaista treenattua nuorehkoa kukkoa ja kanaa toisiaan mittaamassa?
Eikö baari ole ihan vaan pubi, ei kai sinne mitenkään tarvitse laittautua, vai häh?
Pitää tietenkin laittautua,ikinä tiedä kehen törmää.Huppari päällä sinne ei mennä:mad:
 
Pillua lämmittävä pata lähinnä kiinnosti.
Mi

Jaa kumpia? Patoja vai lämminvesivaraajia? Emmä tiiä tai muista, siitä on jo vuosia kun pata tähän taloon tuli ja lämminvesivaraaja oli täällä jo kun muutin.
Mulla on kylppärissä pillua lämmitävä pata lämminvesivaraajan lisäks...voiks mua kutsua nyssitte patalyyliks?o_O Toivottavasti ei voi:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä