Moro PataPirkko.Mulla on kylppärissä puilla lämmitettävä pata lämminvesivaraajan lisäks...voiks mua kutsua nyssitte patalyyliks? Toivottavasti ei voi
Moro PataPirkko.Mulla on kylppärissä puilla lämmitettävä pata lämminvesivaraajan lisäks...voiks mua kutsua nyssitte patalyyliks? Toivottavasti ei voi
Juu, totta kai. Onneksi on jotain kivaa odotettavaa.Lähinnä mua kiinnostaa omien sisaruksien tapaaminen, niiltä saa tsemppiä ja potkuja pepalle ja heijjän kanssa voi nauraa veet silmissä aamuun saakka ja jatkaa siitä taas iltaan ja seuraavaan aamuun...aivan ihania immeisiä!
Eiks sulla oo vaatteita?Oot sä siis ihan nakkena nyt?Jos olis vaatetta niin lähtisin baariin tänää.Mua tympii.
Nyt et ainakaan saa valita lehvas pääosan esittäjää!Moro PataPirkko.
Ei oo kun en oo käyny enää aikoihin.Ei ole baari vermeitä.
Mä en käy baareissa mutt eiks noi sovi sinne ihan hyvin? Tosin emmä käytä huppareitakaan, joten unoha kaikki mitä kirjotin.Sellaset joita ei arkisin käytä.Arkisin vedän farkuilla ja hupparilla ei niillä mennä baariin.tai no farkuilla voi mut ei hupparilla.Mutta kun on baari ja arki farkut erikseen.Eikä mulla ole täl hetkel baari farkkuja.
Vain jos se jäis jollain mieleen.Mulla on kylppärissä puilla lämmitettävä pata lämminvesivaraajan lisäks...voiks mua kutsua nyssitte patalyyliks? Toivottavasti ei voi
Mulla on kylppärissä pillua lämmittävä pata lämminvesivaraajan lisäks...voiks mua kutsua nyssitte patalyyliks? Toivottavasti ei voi
Mä muistan hopeatoffeen joka kerta kun nään sen pussin kaupassa. En ees uskalla kertoo minkä ohi mentäissä muistan sun nimimerkin.Vain jos se jäis jollain mieleen.
Toffee on mankelityyppi, koska mankelointi jäi mieleen. Muistikikka, nikkejä on monta, dementia ei ole kaukana jne.
Jaa kumpia? Patoja vai lämminvesivaraajia? Emmä tiiä tai muista, siitä on jo vuosia kun pata tähän taloon tuli ja lämminvesivaraaja oli täällä jo kun muutin.Missä niitä myydään?
Joko kävit niitä susia kesyttämässä siellä Alaskassa?Pääsisipä itsekin viikoksi Savoon ja vähäksi aikaa pakoon omaa elämää. Kauniita maisemia siellä.
eIKÖ farkut ja huppari ole ihan normaali baarivaate.Sellaset joita ei arkisin käytä.Arkisin vedän farkuilla ja hupparilla ei niillä mennä baariin.tai no farkuilla voi mut ei hupparilla.Mutta kun on baari ja arki farkut erikseen.Eikä mulla ole täl hetkel baari farkkuja.
Alaskaan tuskin koskaan pääsen. Eikä susia saa kesyttää.Joko kävit niitä susia kesyttämässä siellä Alaskassa?
Nokun ei ole En oo ollu baarissa ku joskus vuonna käpy viimeks.Laita ne mitkä ollu aikasemminkin.
Ei kai se niin justiin oo, alastihan sinne ei välttämättä pääse.
Tätä mä just ajoin takaa, sullon niin mun mieli.eIKÖ farkut ja huppari on ihan normaali baarivaate.
Taidat "baarilla" tarkottaa jotain lihatiski-trendiravintolaa, jossa välkkyy diskovalot ja käy kaikenlaista kukkoa ja kanaa toisiaan mittaamassa?
Eikö baari ole ihan vaan pubi, ei kai sinne mitenkään tarvitse laittautua, vai häh?
Ei.Mä en käy baareissa mutt eiks noi sovi sinne ihan hyvin? Tosin emmä käytä huppareitakaan, joten unoha kaikki mitä kirjotin.
Mennään ens kesänä yhessä savoon..kallaveen rannoille. <3 Sä määräät suunnan, mä vauhdinAlaskaan tuskin koskaan pääsen. Eikä susia saa kesyttää.
Pääsisi nyt edes vaikka järvisuomeen, ihailemaan maisemia.
Pitää tietenkin laittautua,ikinä tiedä kehen törmää.Huppari päällä sinne ei mennäeIKÖ farkut ja huppari on ihan normaali baarivaate.
Taidat "baarilla" tarkottaa jotain lihatiski-trendiravintolaa, jossa välkkyy diskovalot ja käy kaikenlaista treenattua nuorehkoa kukkoa ja kanaa toisiaan mittaamassa?
Eikö baari ole ihan vaan pubi, ei kai sinne mitenkään tarvitse laittautua, vai häh?
Mi
Jaa kumpia? Patoja vai lämminvesivaraajia? Emmä tiiä tai muista, siitä on jo vuosia kun pata tähän taloon tuli ja lämminvesivaraaja oli täällä jo kun muutin.
Mulla on kylppärissä pillua lämmitävä pata lämminvesivaraajan lisäks...voiks mua kutsua nyssitte patalyyliks? Toivottavasti ei voi
Laita uusimmat/hienoimmat/kivoimmat farkut mitä sulla on. Kukaan tiedä mitkä ovat sun arki- ja mitkä baarifarkut. Jos itse tiedät niin mitä sen väliä. Älä tee asioita vaikeiksi.Nokun ei ole En oo ollu baarissa ku joskus vuonna käpy viimeks.
Täh?Pillua lämmittävä pata lähinnä kiinnosti.
No se on sitten voi voi.Pitää tietenkin laittautua,ikinä tiedä kehen törmää.Huppari päällä sinne ei mennä
Mulla on aina farkut ja joku kaunis paita. Joskus on ollut huppari lyhythihaisen paidan päällä. En käy trendipellebaareissa.Sellaset joita ei arkisin käytä.Arkisin vedän farkuilla ja hupparilla ei niillä mennä baariin.tai no farkuilla voi mut ei hupparilla.Mutta kun on baari ja arki farkut erikseen.Eikä mulla ole täl hetkel baari farkkuja.