Ei, niillä on siellä feikkaajille oma osasto. Päästävät välillä mies-raukat lepäämään, kun akat on niin kiukkuisia.
Voi ei,halaus.No, todellakin. Miehen eilinen kauppareissu päättyi kaatumiseen. Nyt on sairaalassa.
Nyt vasta kiukuttaakin.
Kiitos, otti kipeetä.Voi ei,halaus.
Sattuiko pahasti ?
Mikä mankelityyppi?Mankelityypin mies taisi juoda ne oluet jo kaupan pihassa, mitkä piti tulla kaatamaan mankelityyppiin.
Pakeni tekoaan sairaalaan, että mankelityypin kiukku ehtisi laantua.
Teoria voisi pitää paikkaansa, mutta kun olut ei kuulu ruokavalioomme.Mankelityypin mies taisi juoda ne oluet jo kaupan pihassa, mitkä piti tulla kaatamaan mankelityyppiin.
Pakeni tekoaan sairaalaan, että mankelityypin kiukku ehtisi laantua.
MinäMikä mankelityyppi?
HopeaToffee.Mikä mankelityyppi?
Onha sulla kai jotain vaatetta ? Alasti vissiin oo ? Senkun lähetJos olis vaatetta niin lähtisin baariin tänää.Mua tympii.
Ei oo kun en oo käyny enää aikoihin.Ei ole baari vermeitä.Onha sulla kai jotain vaatetta ? Alasti vissiin oo ? Senkun lähet
Pääsisipä itsekin viikoksi Savoon ja vähäksi aikaa pakoon omaa elämää. Kauniita maisemia siellä.On kyllä ollu ihan hiivatin tylsä pvä...poikaset lähti sukuloimaan ja oon siivonnut ja puunannut, että sais ajatujset positiivisemmaks...onneks toi viikingit sarja on sentäs olemassa, jotain iloa. Tammikuussa lähen savoon viikoks, jos siellä sais iloa elämäänsä ennenkun arki taas iskee vasten kasvoja.
No höh.Ei oo kun en oo käyny enää aikoihin.Ei ole baari vermeitä.
ookoo..? Miks sä olet mankelityyppi?Minä
Mitä semmoset vermeet on.Ei oo kun en oo käyny enää aikoihin.Ei ole baari vermeitä.
Koska minulla on mankeli? Tosin tuolla ajatuksella voisin olla myös kattilakeiju.ookoo..? Miks sä olet mankelityyppi?
Lähinnä mua kiinnostaa omien sisaruksien tapaaminen, niiltä saa tsemppiä ja potkuja pepalle ja heijjän kanssa voi nauraa veet silmissä aamuun saakka ja jatkaa siitä taas iltaan ja seuraavaan aamuun...aivan ihania immeisiä!Pääsisipä itsekin viikoksi Savoon ja vähäksi aikaa pakoon omaa elämää. Kauniita maisemia siellä.
Baariin ei tarvita juhlavaatteita.Ei oo kun en oo käyny enää aikoihin.Ei ole baari vermeitä.
Taas ajattelin samaa. Tämä alkaa olla pelottavaa.Mitä semmoset vermeet on.
Mulla on kylppärissä puilla lämmitettävä pata lämminvesivaraajan lisäks...voiks mua kutsua nyssitte patalyyliks? Toivottavasti ei voiKoska minulla on mankeli? Tosin tuolla ajatuksella voisin olla myös kattilakeiju.
Sellaset joita ei arkisin käytä.Arkisin vedän farkuilla ja hupparilla ei niillä mennä baariin.tai no farkuilla voi mut ei hupparilla.Mutta kun on baari ja arki farkut erikseen.Eikä mulla ole täl hetkel baari farkkuja.Mitä semmoset vermeet on.