Se on kyllä totta, enpä ole ajatellut asiaa tuolta kantilta.Olut kyl auttaisi noissa kauppareissuissa.
Se on kyllä totta, enpä ole ajatellut asiaa tuolta kantilta.Olut kyl auttaisi noissa kauppareissuissa.
No sitä mitä Poika kirjoitti..mitä muuta ajattelit?mitä samaa?
Siedän.En ole pahoillani.En siedä tuiskua enkä tsiikkiä. En ole pahoillani.
Älä kuuntele Poikaa, olut on pahaa ja maistuu kissan pissalle. *varmatieto*Se on kyllä totta, enpä ole ajatellut asiaa tuolta kantilta.
Pitäisi tehdä testi, maistella molempia. Ei sitä muuten tiedä. Testaatko?Älä kuuntele Poikaa, olut on pahaa ja maistuu kissan pissalle. *varmatieto*
Ei kiitos....en tykkää kummaankaan mausta etelleenkään...en kissan enkä oluen.Pitäisi tehdä testi, maistella molempia. Ei sitä muuten tiedä. Testaatko?
Että noi ei ole omia ittejään.mitä samaa?
Toivottavasti tuo olutta ja kaataa sun kitaan väkisin muutaman tölkillisen.Kohta helpottaa, kun mies tulee kaupasta kotiin.
Ajokorteista on kai pulaa tässä maassa kun minultakin haluaisivat hetkeksi moista lainata. Ehkä softy saa sen. Joku muu saa kyl auton järjestää.Joko te hommasitte auton ja ajokortin Sotylle?
Se raasu, kun joutuu käyttään julkisia.
EikäkuniitäherkkujaEttä noi ei ole omia ittejään.
Toivottavasti tuo olutta ja kaataa sun kitaan väkisin muutaman tölkillisen.
Olisi turvallisempaa kaikille.
OLETKO SÄ KAAHANNU KORTTIS HYLLYLLEAjokorteista on kai pulaa tässä maassa kun minultakin haluaisivat hetkeksi moista lainata. Ehkä softy saa sen. Joku muu saa kyl auton järjestää.
Kyllä oot hyväsytämminen, Ak hommatkoon sen kaaran.Ajokorteista on kai pulaa tässä maassa kun minultakin haluaisivat hetkeksi moista lainata. Ehkä softy saa sen. Joku muu saa kyl auton järjestää.
Puhumulleäänelläjonkakuulenjasanoillajotkavoin selittäääääääääää! Eli suom huom sori että mun mielestä cheek ja antti ruisku ovat aivan liian homopettereitä ees laskettavaksi artikteiksi...ddu mä mtn sille voiOLETKO SÄ KAAHANNU KORTTIS HYLLYLLE
En nyt puhuisi ihan kaahaamisesta. Vetkutellaan nyt laitokselle menoa tonne tammikuulle kun töissäkin hiljenee vähän silloin.OLETKO SÄ KAAHANNU KORTTIS HYLLYLLE
Miten tuo liittyy ajokorttiin?Puhumulleäänelläjonkakuulenjasanoillajotkavoin selittäääääääääää! Eli suom huom sori että mun mielestä cheek ja antti ruisku ovat aivan liian homopettereitä ees laskettavaksi artikteiksi...ddu mä mtn sille voi
En puhu .Möksötän nyt sulle.Puhumulleäänelläjonkakuulenjasanoillajotkavoin selittäääääääääää! Eli suom huom sori että mun mielestä cheek ja antti ruisku ovat aivan liian homopettereitä ees laskettavaksi artikteiksi...ddu mä mtn sille voi
En puhu .Möksötän nyt sulle.
Jäin miettimään kuule ihan samaa mutten viitsinyt kysyä tästä enää enempää.ELENA ON JUONU KISSANPISSAA!
VARMA TIETO.
Elena on eksynyt huonoon ja väärään seuraan. Mä varoitin häntä Ak sta, mutta mitä paskaa, ei hän mua kuunnellut.ELENA ON JUONU KISSANPISSAA!
VARMA TIETO.
Yök...lasillisen punaviiniä aattelin ottaa kun ostin männä viikolla pullon hannibalia mutt en sitäkään ottanu ja silti epäillään. KivaELENA ON JUONU KISSANPISSAA!
VARMA TIETO.
AK ei oo paha.Elena on eksynyt huonoon ja väärään seuraan. Mä varoitin häntä Ak sta, mutta mitä paskaa, ei hän mua kuunnellut.