Suosittelen kookosöljyä, mieluiten luomu sellaista
Nukkuessa ei tu tehtyä syntiä.
Minäkin olen kuulemma ihan mukava mies aina milloin nukun.
Söin suolakalaa, join vettä niin paljon että nyt ravaan sitten koko ajan vessassa ja etelleen janottaa.*hali* ja *pus*
No sen ensi yön unista sit samantien.Söin suolakalaa, join vettä niin paljon että nyt ravaan sitten koko ajan vessassa ja etelleen janottaa.
Kookospliukkari tekee sen, haisee monta päivää.Täälläkin tuoksuu huomenna kookos
Täällä tuoksuu kanssa, tosin eri syystä kuin siellä.Täälläkin tuoksuu huomenna kookos
Luitko Roosa tuon?"Kansainvälinen syöväntutkimuskeskus on ottanut titaanidioksidin mahdollisesti ihmisille syöpää aiheuttavien aineiden luetteloon (ryhmä 2B).
Luetteloon ottaminen perustuu riittämättömään näyttöön karsinogeenisyydestä ihmisille ja riittävään näyttöön karsinogeenisyydestä koe-eläimille. Rotilla tehdyissä elinikäisiässä hengitystutkimuksissa ilmakuljetteisten hengittyvien titaanidioksidihiukkasten on osoitettu aiheuttavan keuhkokasvaimia pitoisuuksilla, jotka aiheuttavat olennaista hiukkasrasitusta keuhkoille ja tästä johtuvaa keuhkojen ylikuormittumista ja tulehdusta. Toisissa koe-eläimissä, kuten hiirissä ja hamstereissa, ei kuitenkaan kehittynyt keuhkokasvaimia vastaavissa titaanidioksidin testeissä. Myöskään ihmisillä tehdyt epidemiologiset tutkimukset eivät viittaa työperäisen titaanidioksidialtistuksen ja syövän riskin yhteyteen."
Vastavaikuttajaksi sanottu ennenvanhaan?"vakava keuhkoastma tai krooninen obstruktiivinen keuhkosairaus" oli vasta-aiheinen - siis ei saa edes kokeilla, ei saa käyttää tuossa tapauksessa - a olihan muitaki vasta-aiheuta pitkä lista!
Maissia ja fosfaattia yliannos pelkästään pillereistä
okHaluaisin rakastella prisman pakasteallasta
huhuuuuLuitko Roosa tuon?
No nyt luin.huhuuuu
Tehtaissa, varastoissa ym... Lääkkeissä!No nyt luin.
Mulla oli lymfooma sydämen välikarsinassa, ei keuhkoissa.
Ja jos on kakskyt vuotta vetänyt röökiä kuin korsteeni, ei taida olla kauheasti hyötyä vaikka välttelisi titaanioksideita. Tosin en kyllä edes tiedä miten niitä voisi vältellä. Missä niitä on hiukkasina ilmassa?
Mä en käy tehtaissa tai varastoissa. Eikä lääkkeitä hengitetä.Tehtaissa, varastoissa ym... Lääkkeissä!
"Käyttöä koskevat rajoituksetTehtaissa, varastoissa ym... Lääkkeissä!
Titaanioksidi on mulle tuttu lähinnä lyijyn korvaajana niinku vaikkapa maaleissa."Käyttöä koskevat rajoitukset