Älä kerro enempääWalking dead ja kookosöljy
Älä kerro enempääWalking dead ja kookosöljy
Niin minäkin ja voi olla että kumpikin oltiin väärässä.Mä kyllä ajattelin että Ellu on minun.
Tuo sarja on kyl nykyään semmosta kuraa , että hyvin voi tv ruudun sotkea öljyllä ettei se näy.Walking dead ja kookosöljy
Halaus sinne ! No hyvä tietysti että nyt tietää mikä on.Mangneettikuvaus maattu.
Vaikka kai se jo melko ilmiselvää on että mulla on sekä nivelrikkoa että välilevytyrä. Vois kai hissuksiin alkaa raahautua uudelleen terveyskeskukseen että kirjoittavat saikkua. Ja lisää pronaxenia. Ja sirdaludia. Ja kaik lisukkeet kanssa!
Ei oo enää hyvä sarja, joka jakso edellistä tylsempi. En o edes viittinyt katella viimeisintä.Walking dead ja kookosöljy
No suvakiksi sua haukutaan ihan vaan siksi että olet hiukkasen yksinkertanenja sinisilmänen.Ellu!
Nyt kun me styylataan niin sinun pitää muistaa pari asiaa.
Yks on se, että mä elän makkaralla ja pekonilla.
Toinen on se, että mä en saa oloasi turvallisemmaksi vaikka kuinka näyttäisin enemmän hirviöltä
Kolmas on se, että mä olen kauhean kiltti. Sen vuoksi mua haukutaan suvakiksi tai jopa humpansoittajaksi.
Silti osaan kirjoittaa paremmin kuin sinä?No suvakiksi sua haukutaan ihan vaan siksi että olet hiukkasen yksinkertanenja sinisilmänen.
Ei oo enää hyvä sarja, joka jakso edellistä tylsempi. En o edes uskaltanut katella viimeisintä.
Ei oo enää hyvä sarja, joka jakso edellistä tylsempi. En o edes viittinyt katella viimeisintä.
Ei ees ollu...siis mun mielestä. Hmm katoinkohan mä ees sitäkään enää, vai sitä edelliseenkö jäin.Edellinen jakso muistaakseni oli verraten hyvä tälle tuotantokaudelle.
Ei kait kyseessä ollut joku walkingdead?Ei oo enää hyvä sarja, joka jakso edellistä tylsempi. En o edes viittinyt katella viimeisintä.
No mutta voi, sepä ikävää....kyllä mä sitä seurasin ainakin, nyt kiinnostaa enemmän viikingit.Ei kait kyseessä ollut joku walkingdead?
En o koskaan ymmärtänyt miten kerran kuolleessta tulis enemmän kuollut tappamalla toisen kerran?
Jos moisia sarjoja seuraat niin seurustelumme päättyy ennen kuin se ehtii alkaakaan.
Kattelepa kultaseni enemmän viikinkejä kuin minua.No mutta voi, sepä ikävää....kyllä mä sitä seurasin ainakin, nyt kiinnostaa enemmän viikingit.
Titanic on just sellanen leffa, että jos mun pitäis sitä katella niin mitä luultavammin nukahtaisin n. viidessä minuutissa...Kattelepa kultaseni enemmän viikinkejä kuin minua.
Mä lyön koneeseen Titanicin ja kattelen sitä.
Ex-rouvakulta oli sillai kummallinen, et milloin "Tuulen viemää" vilahti ruudulla niin hän oli sulaa vahaa.Titanic on just sellanen leffa, että jos mun pitäis sitä katella niin mitä luultavammin nukahtaisin n. viidessä minuutissa...
Mun kohdalla se ois varmaan mustavalkoiset Tarzanit, ei tulis tarvetta piilotella tyynyjen alla eikä silmien lepuuttamisille.Ex-rouvakulta oli sillai kummallinen, et milloin "Tuulen viemää" vilahti ruudulla niin hän oli sulaa vahaa.
BluesBrothersista hän sit ei ymmärtänyt mitään puhumattakaan Arskasta!
Onneksi oltiin Marilynistä samaa mieltä joten piukkoja paikkoja sai katsoa miten huvitti.
Niin ja sit tota:
Äläs ny karkaa peiton alta mihinkään!Mun kohdalla se ois varmaan mustavalkoiset Tarzanit, ei tulis tarvetta piilotella tyynyjen alla eikä silmien lepuuttamisille.
Älä kerro enempää
Ei tarvia kertooKerron huomenna