Pitäiskö se ny kertoa mutta minähän ja Ellu styylataan.Kuulit erään mielitiettysi uudesta heilasta?
Semmoista sisäpiiritietoa jota kaikki ei tiedäkään.
Pitäiskö se ny kertoa mutta minähän ja Ellu styylataan.Kuulit erään mielitiettysi uudesta heilasta?
Pitäiskö se ny kertoa mutta minähän ja Ellu styylataan.
No ei tota tiedä edes mä tai Ellu.
niin saavat sitten uusia puheenaiheita,eikä tarvitse enää ehkä arvuutella kuka kukin on.Ja mitä tekee.No ei tota tiedä edes mä tai Ellu.
Mut palstan kaikkitietäjille lisää tiedettävää.
Anteeksi kun vastaus kesti.niin saavat sitten uusia puheenaiheita,eikä tarvitse enää ehkä arvuutella kuka kukin on.Ja mitä tekee.
no pitäisköhän ottaa softyn nenästä kiinni että loppuu se kuorsaaminen.Ellulle vois laittaa tulpan sinnemisun tukan vois leikata kaljuksija kissat viedä naapurin jormalle hoidettavaksiAnteeksi kun vastaus kesti.
Piti käydä ryöstämässä pankki ja perustaa kolme bordellia.
Sillai hektistä aikaa et ei meinaa ehtiä Jallua juomaan.
Pitäis ehtiä rauhoittumaan mut se on vaikeeta kun softy kuorsaa, ellu piereskelee, routamisu on taas tukastaan kiinni jossain ja kaisin kissat tekis mieli vetää narun jatkoksi.
Ei tää miehen elämä oo mitenkään helppoa.
Hyvä että joku ymmärtää minua.no pitäisköhän ottaa softyn nenästä kiinni että loppuu se kuorsaaminen.Ellulle vois laittaa tulpan sinnemisun tukan vois leikata kaljuksija kissat viedä naapurin jormalle hoidettavaksi
tai ehkä parempi ratkaisu olisi kuitenkin mennä vain vaikka vesaan yöksi sitten kun alkaa väsyttää
miehethän ymmärtää aina toisiaan.Toista se on varmaan noiden naisten kanssa,niitähän ei miehet taida oikein ymmärtää.Mutta minkäs sille mahtaa kun on putkiaivot niin sitten on.Ei voi mitäänHyvä että joku ymmärtää minua.
Muutenhan vaan kulkisin katastrofista toiseen.
Luottamuksen naisiin ja tisseihin mä lopetin sinä päivänä kun äitini lopetti imettämisen.miehethän ymmärtää aina toisiaan.Toista se on varmaan noiden naisten kanssa,niitähän ei miehet taida oikein ymmärtää.Mutta minkäs sille mahtaa kun on putkiaivot niin sitten on.Ei voi mitään
Softy halusi tietää missä sitä guaria on, mitä hän mahtaa syödä. En voi tietää. spc fimea ja guar- haulla löytyy lääkkeet, minkä kanssa sillä on yhteisvaikutuksia, interaktoita.Ei ole monella muullakaan, mutta tuo guar on diabeteslääke ja monessa sapuskassa käytössä. Missä kaikessa, en tiedä, kun olen boikotoinut sellaisia tuotteita kauan. Sen uniapnealaitteen olen nähnyt: hirvitys kerrassaan
kusessa ollaan ku ei niitä ilmankaan voi olla.Täytyy vaan sietää tilannetta ja hymyillä kauniisti.Luottamuksen naisiin ja tisseihin mä lopetin sinä päivänä kun äitini lopetti imettämisen.
Naiset sen jälkeen ei o koskaan tajunneet kuinka tärkeitä on sammakot, puumajat, linkkuveitset, melkein vesikelpoiset lautat, eikä ne ymmärrä makkaran ja oluen päälle mitään.
Jos ne ei olis naisia niin ei niillä mitään tekis.
jaa,onkohan Softy lankoilla enää voi olla jo nukkumassa.Softy halusi tietää missä sitä guaria on, mitä hän mahtaa syödä. En voi tietää. spc fimea ja guar- haulla löytyy lääkkeet, minkä kanssa sillä on yhteisvaikutuksia, interaktoita.
Nii...mullekin oli kieltämättä ihan uus tieto tämäPitäiskö se ny kertoa mutta minähän ja Ellu styylataan.
Mä ymmärrän paljonkin noitten päälle hei kuules nyt taas!!Luottamuksen naisiin ja tisseihin mä lopetin sinä päivänä kun äitini lopetti imettämisen.
Naiset sen jälkeen ei o koskaan tajunneet kuinka tärkeitä on sammakot, puumajat, linkkuveitset, melkein vesikelpoiset lautat, eikä ne ymmärrä makkaran ja oluen päälle mitään.
Jos ne ei olis naisia niin ei niillä mitään tekis.
Mä niin tiesin tän!Juu makkaran ja oluen päälle en etelleenkään ymmärrä yhtään mitään oikeestaan. Makkara on jauhorasvaseosta ja olut maistuu pahalle.
Entäs pekoni ja kossuvichy. Niitten päälle kyl kaikki ymmärtää.Juu makkaran ja oluen päälle en etelleenkään ymmärrä yhtään mitään oikeestaan. Makkara on jauhorasvaseosta ja olut maistuu pahalle.
Voi yhyren kerran yrjöpurjo...kossuEntäs pekoni ja kossuvichy. Niitten päälle kyl kaikki ymmärtää.