The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
niin saavat sitten uusia puheenaiheita,eikä tarvitse enää ehkä arvuutella kuka kukin on.Ja mitä tekee.:cool:
Anteeksi kun vastaus kesti.
Piti käydä ryöstämässä pankki ja perustaa kolme bordellia.
Sillai hektistä aikaa et ei meinaa ehtiä Jallua juomaan.
Pitäis ehtiä rauhoittumaan mut se on vaikeeta kun softy kuorsaa, ellu piereskelee, routamisu on taas tukastaan kiinni jossain ja kaisin kissat tekis mieli vetää narun jatkoksi.
Ei tää miehen elämä oo mitenkään helppoa.
 
Anteeksi kun vastaus kesti.
Piti käydä ryöstämässä pankki ja perustaa kolme bordellia.
Sillai hektistä aikaa et ei meinaa ehtiä Jallua juomaan.
Pitäis ehtiä rauhoittumaan mut se on vaikeeta kun softy kuorsaa, ellu piereskelee, routamisu on taas tukastaan kiinni jossain ja kaisin kissat tekis mieli vetää narun jatkoksi.
Ei tää miehen elämä oo mitenkään helppoa.
no pitäisköhän ottaa softyn nenästä kiinni että loppuu se kuorsaaminen:giggle:.Ellulle vois laittaa tulpan sinne:eek:misun tukan vois leikata kaljuksi:whistle:ja kissat viedä naapurin jormalle hoidettavaksi(y)
tai ehkä parempi ratkaisu olisi kuitenkin mennä vain vaikka vessaan yöksi sitten kun alkaa väsyttää
 
no pitäisköhän ottaa softyn nenästä kiinni että loppuu se kuorsaaminen:giggle:.Ellulle vois laittaa tulpan sinne:eek:misun tukan vois leikata kaljuksi:whistle:ja kissat viedä naapurin jormalle hoidettavaksi(y)
tai ehkä parempi ratkaisu olisi kuitenkin mennä vain vaikka vesaan yöksi sitten kun alkaa väsyttää
Hyvä että joku ymmärtää minua.
Muutenhan vaan kulkisin katastrofista toiseen.
 
miehethän ymmärtää aina toisiaan.Toista se on varmaan noiden naisten kanssa,niitähän ei miehet taida oikein ymmärtää.Mutta minkäs sille mahtaa kun on putkiaivot niin sitten on.Ei voi mitään:eek:
Luottamuksen naisiin ja tisseihin mä lopetin sinä päivänä kun äitini lopetti imettämisen.
Naiset sen jälkeen ei o koskaan tajunneet kuinka tärkeitä on sammakot, puumajat, linkkuveitset, melkein vesikelpoiset lautat, eikä ne ymmärrä makkaran ja oluen päälle mitään.
Jos ne ei olis naisia niin ei niillä mitään tekis.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Ei ole monella muullakaan, mutta tuo guar on diabeteslääke ja monessa sapuskassa käytössä. Missä kaikessa, en tiedä, kun olen boikotoinut sellaisia tuotteita kauan. Sen uniapnealaitteen olen nähnyt: hirvitys kerrassaan:mad::alien:
Softy halusi tietää missä sitä guaria on, mitä hän mahtaa syödä. En voi tietää. spc fimea ja guar- haulla löytyy lääkkeet, minkä kanssa sillä on yhteisvaikutuksia, interaktoita.
 
Luottamuksen naisiin ja tisseihin mä lopetin sinä päivänä kun äitini lopetti imettämisen.
Naiset sen jälkeen ei o koskaan tajunneet kuinka tärkeitä on sammakot, puumajat, linkkuveitset, melkein vesikelpoiset lautat, eikä ne ymmärrä makkaran ja oluen päälle mitään.
Jos ne ei olis naisia niin ei niillä mitään tekis.
kusessa ollaan ku ei niitä ilmankaan voi olla.Täytyy vaan sietää tilannetta ja hymyillä kauniisti.
 
Luottamuksen naisiin ja tisseihin mä lopetin sinä päivänä kun äitini lopetti imettämisen.
Naiset sen jälkeen ei o koskaan tajunneet kuinka tärkeitä on sammakot, puumajat, linkkuveitset, melkein vesikelpoiset lautat, eikä ne ymmärrä makkaran ja oluen päälle mitään.
Jos ne ei olis naisia niin ei niillä mitään tekis.
Mä ymmärrän paljonkin noitten päälle hei kuules nyt taas!!:cautious:
Otetaas nyt vaikka sammakot: Lapsena mikään ei ollut hauskempaa kun kahlata ojissa tutkimassa sammakonkutuja, sitten kun ne limakasat löytyi niitä käytiin ihmettelemässä ja pelasteltiin nuijapäitä iili ynnä muilta madoilta ja hirviöiltä.....
Puumajat: Joka kevät alettiin tekemään meijjän kerrostalokolhoosin vierellä kasvavaan pikkumettään puumajoja...tytöt tehtiin majamme usein sellasten pensaitten sisälle minkä oksat kasvoi vahvoina juurista sivulle ja siitä ylöspäin...siellä mistä mä olen kotoisin on vieläkin niitä suuria pensaita jälellä:love::love::love:
Linkkuveitset: Halusin sellasen, en saanut koska olin tyttö, pöllin veljeltäni ja vuolin veljen nimikirjaimet keittiön pirttipöydän pohjaan...jäin kiinni, koska kukaan ei uskonut moista velikullastani mutta minusta kyllä.:unsure:
Melkein vesikelpoiset lautat: Ihan must juttu ja niitä piti tehdä joka kesä mummolassa serkkujen ja veljieni kanssa ja vesikelpoisia niistä tuli sitten jossain vaiheessa kun isä tuli auttamaan ja neuvoi mitä niitten alle kannattaa laittaa ja millasta puuta kannattaa käyttää jne jne...:love::love:

Juu makkaran ja oluen päälle en etelleenkään ymmärrä yhtään mitään oikeestaan. Makkara on jauhorasvaseosta ja olut maistuu pahalle.:cautious::sick:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä