The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi yhyren kerran yrjöpurjo...kossu:sick::sick:
Arvasin kyllä että sä tartut tohon olut kommenttiin ja olin jo varautunut alapeukkuun :D:X3:
Mitäs vikaa kossussa on? Ei sitä maun vuoksi juoda.

Ai niin. Oluet ja makkarat sain hoidettua kaupalta kämpille mutta kahvin mä unohdin. Se on nyt niinku loppu kun just keitin pannullisen.
Kun tuut kotiin niin et viittis tuoda yhtä pakettia mukanasi?
 
Mitäs vikaa kossussa on? Ei sitä maun vuoksi juoda.

Ai niin. Oluet ja makkarat sain hoidettua kaupalta kämpille mutta kahvin mä unohdin. Se on nyt niinku loppu kun just keitin pannullisen.
Kun tuut kotiin niin et viittis tuoda yhtä pakettia mukanasi?
Lapsena kossun haju oli yksi viikonlopun löyhkistä mikä leijaili meijjän kerrostalon käytävillä ja kodeissa...tiedän vielä nykyäänkin onko lasissa vedellä lantrattua kossua vai kossua raakana...enkä maun vaan hajun takia.
Ja mitä makuun tulee niin ihan järkyttävän pahaahan se on, ennemmin juon pullollisen olutta ja syön palan jahtausmakkaraa kylmänä kuin että joisin sitä myrkkyä:sick::sick::sick::sick::sick::sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:cautious: jaahas...hmpfh! Täällä on jaeltu aivan epäasiallista ja epäfaktallispuutoksellista tietoa naisten ymmärryksen määrästä...taas*ärrmurr*!

Ellu pipatti jo toooosi hjuvin asiasta:love:...ja mä nyt en tosiaankaan tajua miten tommosta...tommosta...kilinkellien huttua onkaan liikenteessä ettei tytöt/ naiset....!!

Mun lettipäinen lapsuus on täynnänsä sammakoita! Kevät korkattiin kurvailemalla fillareilla tai juoksemalla niin että kumpparit vaan hölskyi sammakkolammelle tsekkaamaan kutusten määrää. Ja huokailemaan kuinka paljon sitä limaa olikaan lillumassa:)... Ja mummilassa nyt oli ihanvakiona sammakoitten pyydystelyt ja puseroitten alle ujuttelut serkkupoikien kans:D...vieläkin turhan hyvässä muistissa se kun yks serkuistani pääs niin salakavalasti yllättämään mut ison sammakkonsa kanssa...ja hävettää myöntää ja tunnustaa että kyllähän musta lähti korkee ääni:oops::D!

Mummilassa oli kesällä puumajatalkoot. Aina ei me serkut päästy samaan aikaan mutta se ei haitannut, se/ne jotka paikalla oli rakenteli ja teki laajennusosioita... Mummilan upea mahtavan suuri pihlaja oli oivallinen alusta:love:, on kuulema puu vieläkin paikoillaan...


Linkkarit taas...tai oikeemmin puukot..no. Sanotaanko niin että ihan kaikkea äiti eikä mummo saanut tietoonsa.

Lauttoja en väsänny koska parasta oli koikkelehtia ja pomppiahypellä kumppareilla pelto-ojien yli tai muutoin seikkailla järven rantojen liukkailla ja kamppailevilla kivillä. Joskus onnistuin pysymään kuivana, joskus sattui jotain:oops:...

Ja mä olin ulkoleikeissä sitten aina joko Robin Hood tai Jedi tai joku miekkaa heiluttava ritari joka pelasti heiveröiset keppihevosneidot pensaisiin sotkeutumisesta tai vieraan vallan mörkkisörkkisten hyökkäyksiltä. Ne taistelukohtaukset olivat kyllä...mulla oli jousipyssy nuolineen ja mummilassa väsätty puumiekkakin(y)



Ettäjottapas tommoset haihatteluhöpötykset naisten ymmärtämättömyyksistä on sitten yhtä ja samaa höpönhöpöä! Nih kerta!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä