Onpas kiva kun ei tarvi siivota sen kummemmin kun ke siivosi.Pikkusen ulkooven edestä imuroi ja pyyhkäsee niin se on aikalailla siinä.Vessan voi siivota illalla samalla kun menee pesulle,kaks kärpästä yhellä iskulla.
Huomenta....mitäpä sinne? joko jänskättää?Ja huomenta ketjuun
Jänskättää? Joulu vai?Huomenta....mitäpä sinne? joko jänskättää?
Mitäs vikaa kossussa on? Ei sitä maun vuoksi juoda.Voi yhyren kerran yrjöpurjo...kossu
Arvasin kyllä että sä tartut tohon olut kommenttiin ja olin jo varautunut alapeukkuun
No juurikin se.Vai mitä sä luulit mun tarkottavanJänskättää? Joulu vai?
Noin minäkin teen. Kylppäri tulee siivottua samalla kuin mies tulee kuurattua.Onpas kiva kun ei tarvi siivota sen kummemmin kun ke siivosi.Pikkusen ulkooven edestä imuroi ja pyyhkäsee niin se on aikalailla siinä.Vessan voi siivota illalla samalla kun menee pesulle,kaks kärpästä yhellä iskulla.
Lapsena kossun haju oli yksi viikonlopun löyhkistä mikä leijaili meijjän kerrostalon käytävillä ja kodeissa...tiedän vielä nykyäänkin onko lasissa vedellä lantrattua kossua vai kossua raakana...enkä maun vaan hajun takia.Mitäs vikaa kossussa on? Ei sitä maun vuoksi juoda.
Ai niin. Oluet ja makkarat sain hoidettua kaupalta kämpille mutta kahvin mä unohdin. Se on nyt niinku loppu kun just keitin pannullisen.
Kun tuut kotiin niin et viittis tuoda yhtä pakettia mukanasi?
Mä pesin kylppärin eilen samalla reissulla kun kävin suihkussa, eli totta turiset ja toimiiOnpas kiva kun ei tarvi siivota sen kummemmin kun ke siivosi.Pikkusen ulkooven edestä imuroi ja pyyhkäsee niin se on aikalailla siinä.Vessan voi siivota illalla samalla kun menee pesulle,kaks kärpästä yhellä iskulla.
Hei, kylppärin pesu todellakin toimii tosi kätevästi suihkussakäynnin lomassa , tulee vähän niinku vahingossa.Mä pesin kylppärin eilen samalla reissulla kun kävin suihkussa, eli totta turiset ja toimii
Kyllä! Mulla on usein vielä tapana heilauttaa huiskauttaa hiukset vähän silleen moshaten joten tulee kattokin pestyä siinä samalla.Hei, kylppärin pesu todellakin toimii tosi kätevästi suihkussakäynnin lomassa , tulee vähän niinku vahingossa.
Älä unohda sitä kahvia!Kohta kauppaan...kuhan saan ensiks ton kuuman teen nieltyä...vois ostaa itelleni jotain kivaa tänään..ainaki draculapussin
Teetä, tuo on teetä...teetä teetä!Älä unohda sitä kahvia!
Teeta on. Ja hunajaa ja sitruunaa. Se on kahvi joka on nyt loppu.Teetä, tuo on teetä...teetä teetä!
Miksi noin?*ufopääkkönen*!!!!...huomenta...
Mie kävin jo kaupassaKohta kauppaan...kuhan saan ensiks ton kuuman teen nieltyä...vois ostaa itelleni jotain kivaa tänään..ainaki draculapussin
*ufopääkkönen*!!!!...huomenta...
..öh..eh...siis niinkö slinkösit moisen pizzan jonnekin missä ei päivä paista?Slin eilen pitsaa, siinä pitsasssa oli kebabbia, aurajuustoa ja ananasta