The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii. Kun piipahdin lähikaupalla täydentämässä hupenevia olutvarantojani niin rappukäytävään oli tullut lappu, että rakennustelineiden purkaminen alkaa ehkäpä maanantaina tai tiistaina tai ehkä ennen joulua?

Kun noi turhat telineet on purettu pois niin sit ehkä pääsee kysymään, et koskas alkaa semmoinen remontti jossa olis jotain järkeä?
Kaiken nyt sotketun kun olis onnistunut tekemään ihan vaan nostolavan avulla.
 
Ai nii.
Ohimennen just kuulin, että tän urakan hinta on satakakskytviistonnia.
Se on iso määrä rahaa käytettäväksi tämmöiseen tumpeloiden pelleilyyn.
Firmalle se tietty liikevaihdossa näyttää kivalta ja voisi vaikka toimia jos homma kestäisi suunnitellut pari kuukautta. Vois viivan allekin jäädä jotain.
Mut pelkästään huppujen sisäpuoliseen lämmitykseen käytetyt kaasupullot jo pelkästään vetää tän urakan pakkaselle.
Puhumattakaan siitä kun Aksu sanoo, että ennen remppaa mun ikkunani aukesi ja tuuletusikkuna meni kiinnikin! Nyt ei me.

Osaan korjata noi puutteet ihan itse mut mulle ei siitä makseta enkä mä edes voi. Asiat kuuluu remppafirmalle niin en mä niihin voi mennä puuttumaan. Joten jatkossa taas pitää päästää nukkumaluukkuun sisään joku toistaitoinen.
 
vierailija
Jeeeesssss (y):):love:
Tanssii ympäri keittiötä ja hytkyttää peffaa :LOL::ROFLMAO::oops:

Mä tein uudestaan gluteenittoman torttutaikinan eri ohjeella ja huh olipa homma, kaulita ja levittää margariiniä ja kaulita ja viilentää ja antaa levätä ja taas uudestaan:rolleyes: mutta nytpä onnistui torttuset :love:

Ei oo täydellisiä mutta paljon paljon parempia kuin viimeksi ja lähellä normaalia joulutorttua :)
Margariinia????? Suuri työ ihan turhaan, jos ei voilla leivo:(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä