Ei minusta koskaan tiedä.Jep,no sä nyt et varmaan varasta tai räyhää jos et saa juomista.
Margariinia????? Suuri työ ihan turhaan, jos ei voilla leivoJeeeesssss
Tanssii ympäri keittiötä ja hytkyttää peffaa
Mä tein uudestaan gluteenittoman torttutaikinan eri ohjeella ja huh olipa homma, kaulita ja levittää margariiniä ja kaulita ja viilentää ja antaa levätä ja taas uudestaan mutta nytpä onnistui torttuset
Ei oo täydellisiä mutta paljon paljon parempia kuin viimeksi ja lähellä normaalia joulutorttua
Margariinia????? Suuri työ ihan turhaan, jos ei voilla leivo
VarmaanMeniks kaikki nukkuu?
Algoma ei nuku vielä pitkään aikaan.Meniks kaikki nukkuu?
Kattelen Viikinkejä ja kuuntelen musiikkia...vähän kurjat fiilikset ja yritän saada mielialan kohoomaan ees jollain ja toivon että tää jatkuva palelu lakkais.Meniks kaikki nukkuu?
Mähän tarjosin sulle palelemis metesiiniä, mutta et halunnut.Kattelen Viikinkejä ja kuuntelen musiikkia...vähän kurjat fiilikset ja yritän saada mielialan kohoomaan ees jollain ja toivon että tää jatkuva palelu lakkais.
Viikingit pyörii täälläkin. Halaus sinneKattelen Viikinkejä ja kuuntelen musiikkia...vähän kurjat fiilikset ja yritän saada mielialan kohoomaan ees jollain ja toivon että tää jatkuva palelu lakkais.
Hö.Mikäs nyt vetää kurjaks?Kattelen Viikinkejä ja kuuntelen musiikkia...vähän kurjat fiilikset ja yritän saada mielialan kohoomaan ees jollain ja toivon että tää jatkuva palelu lakkais.
Mulleko puhut, armaani?En mä ny vielä ajatellut nukkua.
Jos seurani kelpaa niin en mä kovin kaukana ole.
Sinun pitää kuunnella lämmittävää musiikkia.Kattelen Viikinkejä ja kuuntelen musiikkia...vähän kurjat fiilikset ja yritän saada mielialan kohoomaan ees jollain ja toivon että tää jatkuva palelu lakkais.
Kenelles muulle?Mulleko puhut, armaani?
Kuulit erään mielitiettysi uudesta heilasta?Kattelen Viikinkejä ja kuuntelen musiikkia...vähän kurjat fiilikset ja yritän saada mielialan kohoomaan ees jollain ja toivon että tää jatkuva palelu lakkais.
Muista ottaa tämä ennen nukkumaanmenoa:Kuulit erään mielitiettysi uudesta heilasta?