KiitosHöh *hali*
No juu,herkällä päällä ( menkat ) & kauniita lauluja + yhtäkkiä ikävä läheisiä
KiitosHöh *hali*
Ynnä muut hajuvedet. Typeriä.Partavesi pitäisi kieltää lailla
Ööö eiPäivää.
Oottek saaneet jo tekstarin Suomelta?
Kyllä saat.En ja tuskin tulen saamaan.
Tapellaanko?
Kyl se sieltä vielä tulee. Oli jännä tunne.Ööö ei
Laita sille luu kurkkuun ja syöSain töissä suklaarasian lahjaksi. Nysse vinkuu tuolla että syö.
Ok, mä en tienny että tollasta voi ees ostaa ihan perussuomalaispirkkonen itelleen...kuin tehokas sellanen sitten on ja silläkö voi saada pois karvat myös ''sieltä''?Mull Philipsin perusvempele joka maksoi satasen. Eikä satu, se vain antaa valovälähdyksen. Sitä en tiä, että jos säätää sen liian voimakkaalle ja polttaa nahkansa (samoin kuin auringossa) sattuuko sit.
Olen, luulin sitä vitsiksi.Päivää.
Oottek saaneet jo tekstarin Suomelta?
Saako niille antaa salaisen numeron?Kyllä saat.
AhaKyl se sieltä vielä tulee. Oli jännä tunne.
Avasin rasian.Laita sille luu kurkkuun ja syö
Siinäpähän huutelee sitten vatsasta kun hapot hyökkää kimppuun
Telkusta ei tule mitään kivaa.
Sitä ei saisi käyttää sinne mutta...Ok, mä en tienny että tollasta voi ees ostaa ihan perussuomalaispirkkonen itelleen...kuin tehokas sellanen sitten on ja silläkö voi saada pois karvat myös ''sieltä''?
Olen, luulin sitä vitsiksi.
On mullakin salainen. Tai ainakin pitäs olla.Saako niille antaa salaisen numeron?
Sieltä tulee tvins mainos.Kutosella näkyy isojalan jäljillä
Hyvä ohjelma.Kutosella näkyy isojalan jäljillä
Jaa no katsotaan tuleeko tänään.On mullakin salainen. Tai ainakin pitäs olla.
Ilmota sit!Jaa no katsotaan tuleeko tänään.
Avasin rasian.
Ai tuo kutonen. Ei oikein kiinnosta.
Se rasia oli auki aamulla.Meillä kutsutaan pillua rasiaksi eli lausahduksesi kuulosti hieman härskiltä jopa minun korvaani
Mä luin "meillä kutsutaan pillua rasiaksi eli lausahdukseKsi" ja tovin ihmettelin...Meillä kutsutaan pillua rasiaksi eli lausahduksesi kuulosti hieman härskiltä jopa minun korvaani