The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällähän minä hetkisen aikaa notkun.
Alkaa olo vaan olla aika erikoinen. Käytiin äsken koirien kanssa pihalla ja kun olin laskemassa niitä ulos, niin ovella toivotin koirille "hyvää yötä!", kun piti sanoa "lupa!" :oops: Koko muu perhe on kärsinyt kurkkukivusta, nuhasta ja yskästä, varmaan vihdoin on minun vuoro sairastua. o_O
 
:cautious: Lupasin vähän aikaa sitten lähtee työkaverin kanssa kerran viikossa jollekin madafakin tanssijumppatunnille.

Mulla on kaksi vasenta jalkaa, molemmat mallia kompura. Lantio valehtelee, väittää Shakira mitä väittää. Kun muut sulavasti veivasi vasemmalle ja pyörähteli sirosti, minä pyörin ja tömistelin ihan omaan tahtiin.

En ehkä ihan vielä ekan tunnin jälkeen odota kiinnitystä kansallisbalettiin tai step up-ryhmään. Komediateatterista en oo ihan varma
 
...

Huomenta...kerrankin kun sais nukkua niin toki sitä herää kun pissattaa ja kun ei enää väsytä ja kun kun kun...pöh.

No yheksän jälkeen verikokeisiin ja muille asioille. Hyvät päivänjatkot muillekkin.
 
Hyvää joulukuun eka päivää sulle :)!
Sujahda lempeästi joulutunnelmaan..yritä väistellä kiirettä ja joulustressiä..ellei se juuri sitten siivitä sua kohti jouluoloa.

Teet niin tai näin niin muista nauttia kaikilla aisteilla(y)

Tästä se alkaa - 23 päivää aikaa kasvattaa sisäistä joulutaikaa:)

 
Lunta leijailee (siis räntää lätisee), piparit tuoksuvat ja jouluvalot ovat ikkunoissa. :)

Mä olen valmis viikonloppuun.
Joko saa korkaa glögin? :p
Täälläki leijailee lunta, kotiin tullessa soi hetken kuluttua keittiössä jo joulumusiikkina Loirin Veskua ja yläkerran ikkunassa loistaa joulutähti!!:love::love:

Glögiä :sick:
 
Päivää kettinkiin.
Päivän litsislätsikset hoidettu, kengät ja housut kuivumassa, jalassa behmoiset villasukat ja lököisät collegeverkkapöksyt.
Lämmintä glögiä tai totia ei nyt ole käsillä joten taidan sihauttaa jääkaappikylmän oluen.
Hammaslääkäri kyllä varoitti, että toi antibiootti saattaapi aiheuttaa antabusreaktion, mutta se olis oikeastaan vaan hyvä juttu jos mun elimistöni joskus hylkisi galjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ulkona on upea odotettu sininen hetki:love:!
Ja lunta tullut:love:!

Lumikolaan en saa tarttua, pojat kuulema hoitavat tilanteen... Uunissa paistuu ja tuoksuu porkkanalaatikot, ekat jouluvalot kaivettu esiin ja - niin, hissuksiin joulututtaa:)

...jos myös vilututtaakin:barefoot:. Onnistuinpa näemmäkuulema vilustuttamaan itseni alkuviikosta viipottamalla liian vähissä vaatteissa:notworthy:..eli kohta hilpasen kauppaan hakemaan inkivääriä(sitruunaa ja hunajaa löytyy jo valmiiksi(y) ) ja...pitäsköhän sitä koukata aikuisten kaupan kautta hakemassa jotain kiukkusta tarviketta totiin?:unsure:...

Pehmeetä perjantaita sulle jokatapauksessa:)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Päivää kettinkiin.
Päivän litsislätsikset hoidettu, kengät ja housut kuivumassa, jalassa behmoiset villasukat ja lököisät collegeverkkapöksyt.
Lämmintä glögiä tai totia ei nyt ole käsillä joten taidan sihauttaa jääkaappikylmän oluen.
Hammaslääkäri kyllä varoitti, että toi antibiootti saattaapi aiheuttaa antabusreaktion, mutta se olis oikeastaan vaan hyvä juttu jos mun elimistöni joskus hylkisi galjaa.
Päivää ja joulunaloitusta Eemelilään :)

Mikä sun olos on? Jäihän särky sinne tuolille...
 
Ulkona on upea odotettu sininen hetki:love:!
Ja lunta tullut:love:!

Lumikolaan en saa tarttua, pojat kuulema hoitavat tilanteen... Uunissa paistuu ja tuoksuu porkkanalaatikot, ekat jouluvalot kaivettu esiin ja - niin, hissuksiin joulututtaa:)

...jos myös vilututtaakin:barefoot:. Onnistuinpa näemmäkuulema vilustuttamaan itseni alkuviikosta viipottamalla liian vähissä vaatteissa:notworthy:..eli kohta hilpasen kauppaan hakemaan inkivääriä(sitruunaa ja hunajaa löytyy jo valmiiksi(y) ) ja...pitäsköhän sitä koukata aikuisten kaupan kautta hakemassa jotain kiukkusta tarviketta totiin?:unsure:...

Pehmeetä perjantaita sulle jokatapauksessa:)...
Eiks oo ihanata kun on lunta?? *tanssahtelee kisun ympärillä*
Mitäs kiukkujuomaa aattelit käydä ostamassa aikuisten kaupasta? Niiii ja kummasta aikuisten kaupasta...myydäänks siellä tuhmassa kaupassakin jotain juomia?:barefoot::barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Eiks oo ihanata kun on lunta?? *tanssahtelee kisun ympärillä*
Mitäs kiukkujuomaa aattelit käydä ostamassa aikuisten kaupasta? Niiii ja kummasta aikuisten kaupasta...myydäänks siellä tuhmassa kaupassakin jotain juomia?:barefoot::barefoot::barefoot:
No arvaas vaan onko ihunaa:love:?
Vaikka olihan ton reinon putsaamisessa oma hommansa, kivan märkää lunta ja painavaakin - jopa niin että pari kertaa sain sanoa morjes harjalle kun ote kirpos käpälistä :D


Emmäätiiä mitä mä menisin hankkimaan:barefoot:..kait sen pitäs olla pikkasen veikeempää kuin jotain kuohuviiniä tai punkkua? Ja täällä mitään semmosta tuhmaa kauppaa oo, on vaan tämmönen tuhmeliininen viipottelija:oops:...
 
No arvaas vaan onko ihunaa:love:?
Vaikka olihan ton reinon putsaamisessa oma hommansa, kivan märkää lunta ja painavaakin - jopa niin että pari kertaa sain sanoa morjes harjalle kun ote kirpos käpälistä :D


Emmäätiiä mitä mä menisin hankkimaan:barefoot:..kait sen pitäs olla pikkasen veikeempää kuin jotain kuohuviiniä tai punkkua? Ja täällä mitään semmosta tuhmaa kauppaa oo, on vaan tämmönen tuhmeliininen viipottelija:oops:...
Mun tekis mieli ostaa joskus alkosta sitä sellasta vaaleenpunaraitaisessa putelissa olevaa karkkijuomaa, on mietoo ja aika hintavaa mutta silti...nii-i, kyllä vaan ja trallallaa tekis niin mieli!!!:barefoot::barefoot::barefoot:

En muuten tiiä kanssa että onko täällä, enää, sitä toisenlaista tuhmaa kauppaa...en ikinä oo käynyt vaikka joskus kyllä teki mieli ihan hitusen verran kurkistaa sisälle ohimennen..utelias kun oon...mutta en sitten uskaltana...:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mun tekis mieli ostaa joskus alkosta sitä sellasta vaaleenpunaraitaisessa putelissa olevaa karkkijuomaa, on mietoo ja aika hintavaa mutta silti...nii-i, kyllä vaan ja trallallaa tekis niin mieli!!!:barefoot::barefoot::barefoot:

En muuten tiiä kanssa että onko täällä, enää, sitä toisenlaista tuhmaa kauppaa...en ikinä oo käynyt vaikka joskus kyllä teki mieli ihan hitusen verran kurkistaa sisälle ohimennen..utelias kun oon...mutta en sitten uskaltana...:oops:
Onko se semmonen raitapakkausjuoma ihan kikuroitanostattavan äklö-överihihityshepulillisen makeeta:cautious:...semmosista mun kuulema pitäs pysyä kaaakana:notworthy:, pelkkä sokeripalanen kun ajaa saman asian...

Mutta. Tiiäkkö. Sun pitää kuules vaan repästä ja tehä niinkuin mieles tekee(y)...vai hannaaksää:sneaky:...ei muuta kuin molemmista ovista vaan sisään ja näppi- ja mielitekotuntumalla kiinni vaan!(elä huoli, en mäkään oo semmosessa käynynnä vaikka ikkunasta oonkin kurkkinu sisälle ja silloin jo poskipunanpaikkaa pidelly...)

Huoh, kait mää ny sitte lähren sinne kylälle isojen ihmisten kauppaan pyörimään ja punastelemaan jajaja:barefoot:...
 
Onko se semmonen raitapakkausjuoma ihan kikuroitanostattavan äklö-överihihityshepulillisen makeeta:cautious:...semmosista mun kuulema pitäs pysyä kaaakana:notworthy:, pelkkä sokeripalanen kun ajaa saman asian...

Mutta. Tiiäkkö. Sun pitää kuules vaan repästä ja tehä niinkuin mieles tekee(y)...vai hannaaksää:sneaky:...ei muuta kuin molemmista ovista vaan sisään ja näppi- ja mielitekotuntumalla kiinni vaan!(elä huoli, en mäkään oo semmosessa käynynnä vaikka ikkunasta oonkin kurkkinu sisälle ja silloin jo poskipunanpaikkaa pidelly...)

Huoh, kait mää ny sitte lähren sinne kylälle isojen ihmisten kauppaan pyörimään ja punastelemaan jajaja:barefoot:...
Joo mun käsittääkseni se on just sellasta ällömakeeta karkille maistuvaa mikä kuitenkin nousee kuuppaan ja mun tapauksessa pikavauhilla jopa...:D

Oon mä joskus käynyt jossain tuhmuriliikkeessä mutta en täällä missä nyt asun, en kehannut kun aattelin että joku tuttu näkee.:notworthy::oops:
mutta siis oon joskus käynynnynnynnännä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä