Tosta kyllä pitäis saada kuva.
Oho, sori...aattelin että saisin houkuteltua sut aikasemmin sänkyynEi halvattu, nyt väsy iski minuun. Ellu..
tyrkkää kissalle kunnon läjästyskourallinen kissanminttua ni loppuu moinen päättäminen...Mää mitään räplännynnä kun ajatukset kävi vähän ylikierroksilla ja sitte kissa päätti ettei nukuta enempää
Useimmat harmaat ei osaa kirjoittaa mitään fiksua tai mukavaa. Pelkää p**kaa tai veetuilua.Ne on niin kateellisia teille intellektueille, ei kukaan pysty niin älykkääseen keskusteluun kuin te mustat täällä
Niinpä tietysti.Oho, sori...aattelin että saisin houkuteltua sut aikasemmin sänkyyn
Onkin!Wau , en oo moisesta kuulutkaan mutta villinä veikkaan että vois olla tosi hyvää!
Mä annoin sille ruokaa kun aattelin että antais nukkua, mutta ei kelvannu ja seuras vessaanki mukana ja koko ajan vaan kehräs ja puski ja oli muka niin täynnään rakkautta että.tyrkkää kissalle kunnon läjästyskourallinen kissanminttua ni loppuu moinen päättäminen...
...mutta taas toisaalta jos ja kun aattelee niin - hyvä jos on joku paikka missä voi ärtsytä ja osoittaa mieltänsä. Jos se tuo sitten helpotusta siihen omaan oloonsa...?Useimmat harmaat ei osaa kirjoittaa mitään fiksua tai mukavaa. Pelkää p**kaa tai veetuilua.
Meinasinki kysyä että mistä kaupasta tommosta saa*pyyhkii kuolajoikua pois*...mutta sehän tyrkkäis sitten oikein ulkomaanmatkaakin...Onkin!
Puolet rehtiä hirvenlihaa, rasvaa parikytprossaa ja kaikki säilöntäaineet sun muut toki myös. Viron puolelta toin ja taidanpa tuoda lisääkin.
Niih,noi kattiset on joskus semmosia tai useinkin ihania silti.Mä annoin sille ruokaa kun aattelin että antais nukkua, mutta ei kelvannu ja seuras vessaanki mukana ja koko ajan vaan kehräs ja puski ja oli muka niin täynnään rakkautta että.
Kissat ootta kanssa välillä niiin bliisuja
Kyllä tuolla joissain ketjuissa on ihan älyttömiä tiettyjen henkilöiden kiusaamista ja haukkumista....mutta taas toisaalta jos ja kun aattelee niin - hyvä jos on joku paikka missä voi ärtsytä ja osoittaa mieltänsä. Jos se tuo sitten helpotusta siihen omaan oloonsa...?
Kurjia päiviä ja hetkiä itekullakin jolloin haistattaa paskat ihan kaikilla..tai mutruilee sitten menninkäisenä ja pysyy poissa...
Kuitenkin ois hyvä muistaa että jos menee ihan yltiöhenkilökohtaisuuksiin niin - jotain rajaa siinä pään aukomisessa. Täällä kuitenkin on ihminen kirjoittamassa, olipa sitten ns. mustana tai harmaana.
Niih.Niih,noi miehet on joskus semmosia tai useinkin ihania silti.
...haistoinkos mää nyt tossa jotain epäsuoransuoraa vihjailua kiertäenkaartaen mun suuntaanMä annoin sille ruokaa kun aattelin että antais nukkua, mutta ei kelvannu ja seuras vessaanki mukana ja koko ajan vaan kehräs ja puski ja oli muka niin täynnään rakkautta että.
Kissat ootta kanssa välillä niiin bliisuja
Niin onkin,aivan ihaniaNiih.
Nii...kisu vois kertoo miks kisut tykkää seurata vessaanki mukana?Niih,noi kattiset on joskus semmosia tai useinkin ihania silti.
Susta nyt laimeeta sais vaikka lantrais, mokoma karibian Queen!!...haistoinkos mää nyt tossa jotain epäsuoransuoraa vihjailua kiertäenkaartaen mun suuntaan
Mää mikkää bliisu oo*ufopääkkönen*...vai ookmää...mikä on bliisu?! Siis niinku...laimee?
Aha.
Niih,samaa miekin mietin mikä siinä on niin kivaa olla veskissä mukana ?Nii...kisu vois kertoo miks kisut tykkää seurata vessaanki mukana?
...mä nyt hiukan vilasin tässä noita kahta ketjua, en ainakaan muita huomannut...lapsellistahan tuo on.Kyllä tuolla joissain ketjuissa on ihan älyttömiä tiettyjen henkilöiden kiusaamista ja haukkumista.
Aika paha olo pittää ihmisellä olla
Kyseessä on varmasti narttukissa.Niih,samaa miekin mietin mikä siinä on niin kivaa olla veskissä mukana ?
Nii...kisu vois kertoo miks kisut tykkää seurata vessaanki mukana?
Juuh,en ymmärrä aikuisilla ihmisillä tuollaista käytöstä jotain nuin ilkeää ja kyräilyä...mä nyt hiukan vilasin tässä noita kahta ketjua, en ainakaan muita huomannut...lapsellistahan tuo on.
Ja sitten taas tommonen kyräily ja kyttäily sekä pahansuopaisuus niin - ei se ainakaan lisää keskustelua eikä houkuta osallistumaan.
Vettä nyt ei tarviikaan lotrata ja rätväillä...Susta nyt laimeeta saa vaikkei lantrais, mokoma random tasamaantavissirkku!!