Lähetä se myräkkä tänne jos et ite siitä välitäHuomennahan pitäisi tulla jonkinlainen lumimyräkkä vaihteeksi!
Sopivasti, kun on kaikenmaailman joulukadunavauksia ja myyjäisiä sun muita.
Lähetä se myräkkä tänne jos et ite siitä välitäHuomennahan pitäisi tulla jonkinlainen lumimyräkkä vaihteeksi!
Sopivasti, kun on kaikenmaailman joulukadunavauksia ja myyjäisiä sun muita.
On. Arskan Last action hero alkaa ysiltä!onko vielä liian aikasta mennä yöunille?
ok, mä koitan jaksaa.On
Pinnistä vielä pari tuntia niin mennään sitten sänkyyn.
Miten te kaikki nyt ootte sitä ajatusta noin yhes rintamassa vastaan??On. Arskan Last action hero alkaa ysiltä!
Eläpäs nyt kuulepas ollenkaan kehtaapas tuolviisiin vihjailla...minkäs mää sille mahran että taivaalta rätkii tätä märkää räntälunta joten joikaapa tuolle Isolle Ukolle ja...pistäs ketkutellen vetkutellen sheikaten lumisadetanzzia jotta sinnekin tulisTäältä suli kaikki lumet pois...pöllitte kaikki lumet sinne.
ok, mä koitan jaksaa.
Minkä takia sä yön annoit harakoille sittekerta? Hätistä ne puish!Kahvi ei piristä nykyään enää niinku ennen...en tiedä miks...mutta nukun paremmin jos juon illalla kahvia tai vahvaa teetä.
Viimeyö meni harakoille, nukuin 4 tuntia ja voit uskoo että tää pvä oli p-i-t-k-ä
Me nyt ei päästetä sinua sänkyyn.Miten te kaikki nyt ootte sitä ajatusta noin yhes rintamassa vastaan??
Mä oon niin väsyny että hyvä kun jaksaa liikahtaa, niin voisin kuvitella jos ees yrittäisin hetkunvetkutella pepullani. Kaatuisin varmaan samantein lattialle ja nukahtaisin siihen.Eläpäs nyt kuulepas ollenkaan kehtaapas tuolviisiin vihjailla...minkäs mää sille mahran että taivaalta rätkii tätä märkää räntälunta joten joikaapa tuolle Isolle Ukolle ja...pistäs ketkutellen vetkutellen sheikaten lumisadetanzzia jotta sinnekin tulis
Tais räplätä puhelinta.
Mää mitään räplännynnä kun ajatukset kävi vähän ylikierroksilla ja sitte kissa päätti ettei nukuta enempääTais räplätä puhelinta.
Omaani mä yritinki mennäMe nyt ei päästetä sinua meijjen sänkyyn.
Niin mutta jos sä nyt menisit sänkyyn niin kyllä sä sitten räpläisit.Mää mitään räplännynnä kun ajatukset kävi vähän ylikierroksilla ja sitte kissa päätti ettei nukuta enempää
Mää mitään räplännynnä kun ajatukset kävi vähän ylikierroksilla ja sitte kissa päätti ettei nukuta enempää
Mie en pöllinny mittäänTäältä suli kaikki lumet pois...pöllitte kaikki lumet sinne.
enmääny tommosta vastausta oottanu...Mä oon niin väsyny että hyvä kun jaksaa liikahtaa, niin voisin kuvitella jos ees yrittäisin hetkunvetkutella pepullani. Kaatuisin varmaan samantein lattialle ja nukahtaisin siihen.
Höh tsemppiäKahvi ei piristä nykyään enää niinku ennen...en tiedä miks...mutta nukun paremmin jos juon illalla kahvia tai vahvaa teetä.
Viimeyö meni harakoille, nukuin 4 tuntia ja voit uskoo että tää pvä oli p-i-t-k-ä
Ehä, en kerkeis kuin painautua pehmeälle tyynylleni ja huokaista onnellisena ja sen jälkeen vaan nukkuisin.Niin mutta jos sä nyt menisit sänkyyn niin kyllä sä sitten räpläisit.
Mie en pöllinny mittään
Kisu teki sen !
Ne on niin kateellisia teille intellektueille, ei kukaan pysty niin älykkääseen keskusteluun kuin te mustat täälläJoo,ei oo raukoilla muuta
Tosta kyllä pitäis saada kuva.enmääny tommosta vastausta oottanu...
Halavatun harakat!!
No, ens yönä nukutkin peppu pystyssä tosi hjuvin ja sikeästi, kunhan meet ajoissa nukkumaan ettet yliväsyksissäs sitten rieku...
Ne on niin kateellisia teille intellektueille, ei kukaan pysty niin älykkääseen keskusteluun kuin te mustat täällä
Wau , en oo moisesta kuulutkaan mutta villinä veikkaan että vois olla tosi hyvää!hirvenlihasalamia.