Sanotaanko näin, että kun mä kupsahdan niin eniten tyyli- ja tilannetajua on sillä joka laittaa BluesBrothersin soimaan ja siemaisee kohtuullisen hutikan haluamallaan aineella ja alkaa laulamaan.No jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla...
Mitä mä taas luin?Joo ihmeen kuivana housuille oli roiskunut mutta äkkiäkös nuo koneessa puhtaaks saa.
Tässä nyt ruveta...mitään tommosta...Sanotaanko näin, että kun mä kupsahdan niin eniten tyyli- ja tilannetajua on sillä joka laittaa BluesBrothersin soimaan ja siemaisee kohtuullisen hutikan haluamallaan aineella ja alkaa laulamaan.
Ne on m u n hautajaiset enkä mä tahdo, että siellä veisattais itkuvirsiä. Vaikka semmoinen olis muun maailman mielestä tyylikästä.
Sä kun tiedät majurin oikean nimen, niin soitto husin vaihteeseen ja kysyt? Kertovat kyllä osaston, jos on siellä sisällä.
Niin voiski tehä.Sä kun tiedät majurin oikean nimen, niin soitto husin vaihteeseen ja kysyt? Kertovat kyllä osaston, jos on siellä sisällä.
Soita ja kerro, mä odotan vastausta.Niin voiski tehä.
Ai nyt vai? Nyt ei ole mulle sopiva hetki. Mieluimmin huomenna päivällä.Soita ja kerro, mä odotan vastausta.
Niin, soitto vaihteeseen ja kysy. Puh 094711.Ai nyt vai? Nyt ei ole mulle sopiva hetki. Mieluimmin huomenna päivällä.
Miksi ei ole sopiva hetki? Tuskin mitään tärkeää on kun täällä pystyt nyt juttelee.Ai nyt vai? Nyt ei ole mulle sopiva hetki. Mieluimmin huomenna päivällä.
Sun uteliaisuutesi ei todellakaan ole tärkeää.Miksi ei ole sopiva hetki? Tuskin mitään tärkeää on kun täällä pystyt nyt juttelee.
Softy voi olla töissäkin parhaillaan ja tauolla piipahtaa, en tiedä.Miksi ei ole sopiva hetki? Tuskin mitään tärkeää on kun täällä pystyt nyt juttelee.
Softy soittaa kun on oikea aika hänelle.Miksi ei ole sopiva hetki? Tuskin mitään tärkeää on kun täällä pystyt nyt juttelee.
Uuniriisipuuroa piparkakkumausteella
En nyt kiltteydestä niin tiiä sanoa, mutta on mulla nyt se heijastin.*kurkkii varovasti*
Ulkona on muuten tosi liukastakin...ja oikeesti kiltitkullat - laittakaa heijastimia ihteenne kiinni! Varsinkin jos ootte tummiin pukeutuneina....taas sai säikähtää...
Iltawillihässäkkää iltapesujen ja - palastelujen (hedelmiä sekalainen setti ja..kun yks nappisilmä niin toivoi...joulutorttuja makeana ja suolaisena versiona) keraUuniriisipuuroa piparkakkumausteella
Eikä tarvii olla, ainakaan joulun aikaan
Riisipuuro kuuluu olla suolasta.
NammIltawillihässäkkää iltapesujen ja - palastelujen (hedelmiä sekalainen setti ja..kun yks nappisilmä niin toivoi...joulutorttuja makeana ja suolaisena versiona) kera
Ihan loistava juttu !En nyt kiltteydestä niin tiiä sanoa, mutta on mulla nyt se heijastin.