The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla:notworthy:...
Sanotaanko näin, että kun mä kupsahdan niin eniten tyyli- ja tilannetajua on sillä joka laittaa BluesBrothersin soimaan ja siemaisee kohtuullisen hutikan haluamallaan aineella ja alkaa laulamaan.
Ne on m u n hautajaiset enkä mä tahdo, että siellä veisattais itkuvirsiä. Vaikka semmoinen olis muun maailman mielestä tyylikästä.
 
Sanotaanko näin, että kun mä kupsahdan niin eniten tyyli- ja tilannetajua on sillä joka laittaa BluesBrothersin soimaan ja siemaisee kohtuullisen hutikan haluamallaan aineella ja alkaa laulamaan.
Ne on m u n hautajaiset enkä mä tahdo, että siellä veisattais itkuvirsiä. Vaikka semmoinen olis muun maailman mielestä tyylikästä.
Tässä nyt ruveta...mitään tommosta...
Mutta...jaan kyllä ajatusmaailmasi. Elämä on läsnä sillonkin...
 
Miksi ei ole sopiva hetki? Tuskin mitään tärkeää on kun täällä pystyt nyt juttelee.
Softy voi olla töissäkin parhaillaan ja tauolla piipahtaa, en tiedä.

Muttamutta...toihan on kamala tilanne itsekullekin. Lähteä soittelemaan perään kun ei tiedä mitä on vastassa, mihin varautua vaikka ehkä jotenkin pelkää pahinta...ja täällä on mitä ilmeisimmin painostavan odottava tunnelma, tuntuu kuin kaikki pidättelis hengitystään...


Softy soittaa jos soittaa. Ei ole meidän tehtävä lähteä häntä painostamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä