@papurinsessa kuulostaa ihan hauskalta kokeilla poppakonsteja! Mimmosia poppailuja ootte ajatelleet kokeilla jos saa olla utelias?
Tietenkin Eli itse koitan saada alapään ph:ta happamaksi (niin kuin ilmeisesti tulehduksiakin ehkäistään) karpalotuotteilla, maitotuotteilla (jugurtti), greipillä jne. Vältän suolaa, mutta myös superterveellistä ruokavaliota, koska kasvisten ja tuoreiden hedelmien sanotaan joidenkin lähteiden mukaan lisäävän pojan mahdollisuutta. Limua ja suklaata siis vähän enemmän nyt yritysaikaan haha. Tietty vaan kohtuullisesti, tää nyt oli tämmönen vitsi@papurinsessa kuulostaa ihan hauskalta kokeilla poppakonsteja! Mimmosia poppailuja ootte ajatelleet kokeilla jos saa olla utelias?
@haavelapsi tää on kiva jännäillä, kun on muita samoilla kierroilla!
Tein tänä aamuna taas testin, nyt vähä paremmin näkyy taas viiva, mutta ei uskalla innostua vielä yhtään, josko vaan vikaa noista pc:n testeissä.. Täytyy hankkia digi ensiviikoksi, kun menkkojen pitäs alkaa.
Ojoi! Toivotaan että se siitä vahvistuu <3 esikoisesta plussasin aikanaan NIIN hailun haamun että ei tienny oliko vai ei, mutta siitä se vahvistui on kyllä niin kiva kun on muita samoilla päivillä piinailijoita. Mies ei oikeen tahdo ymmärtää mun hermoilua "sittenhän se selviää kun selviää"
Mistähän mitattu tuo lämpö? Kuulostaa mahdottomalta, ellet ole pahasti kylmettynyt.Mitähän tää nyt on kun ihan kauheee väsy, pääkipu ja lämpö 34.5 Normaalilämpö mulla 35.5, mutta oviksesta lähtien ollu vähän koholla (36.2) tää piinailu on niiiin hirveetä
Kainalosta mitattu, ja testasin mittarin miehelläkin ja näytti ihan normaalia sille. En oo kylmettynyt itteeni kyllä.Mistähän mitattu tuo lämpö? Kuulostaa mahdottomalta, ellet ole pahasti kylmettynyt.
Ok no kainalosta tuleekin matalampia lämpöjä.Kainalosta mitattu, ja testasin mittarin miehelläkin ja näytti ihan normaalia sille. En oo kylmettynyt itteeni kyllä.
Mahdollinen kiinnittymisvuoto bongattu Mulla ei ole koskaan ollut tuhruja, eikä näin lyhyitä kiertojakaan 6 päivää tätiin.
Niin tulee joo, mutta ihmettelen tota muutosta kun kokoajan oon mitannut kainalosta. Melkein 2 asteen pudotus eiliseen. Ehkä sitä tulee vaan tarkkailtua itteensä entistä enemmän näin PiinapäivinäOk no kainalosta tuleekin matalampia lämpöjä.