helpottaako yhtään omatoimintaMenkat loppu ja nyt on hirvee pan.. Tähän hätään ketään saa.
helpottaako yhtään omatoimintaMenkat loppu ja nyt on hirvee pan.. Tähän hätään ketään saa.
Täällä on valoisaa,sataa lunta lisääHirveen synkän näköstä ulkona, kiva mennä koiran kanssa lenkille tänään...tiiä minkälaisia evil dead hirviöitä metässä putkahtaa vastaan jostain ryteiköstä.
Helpotti vähän.helpottaako yhtään omatoiminta
Joo tule eksytään yhessä tonne pöheikköön ja sitte naapurit sais kuunnella meijjän hätähuutokiekumista Paikkakunnan lintuharrastajat pakkaisivat reppuihinsa kiikarit ja eväät kun ajattelisivat tänne pesiytyneen uuden lintulajinNyt on kiva hetki olla metsässä.
Tulenko seuraksi?
KeulijaTäällä on valoisaa,sataa lunta lisää
Mie en huuda kovin helpolla. Nautin metsässä olemisesa. Mä voin olla tuki ja turva.Joo tule eksytään yhessä tonne pöheikköön ja sitte naapurit sais kuunnella meijjän hätähuutokiekumista Paikkakunnan lintuharrastajat pakkaisivat reppuihinsa kiikarit ja eväät kun ajattelisivat tänne pesiytyneen uuden lintulajin
AijaaTäällä on valoisaa,sataa lunta lisää
Mä nautin kanssa ja koira suorastaan rakastaaMie en huuda kovin helpolla. Nautin metsässä olemisesa. Mä voin olla tuki ja turva.
minkäs mä lumisateelle voinKeulija
Joo noi on kauheita..onneks täällä ei ole soita. On vaan kallioita ja puita ja pöheikkööMä luin just kirjan missä joku hukkui suohon.
Ainakin moisista hetteistä pysyisin näin märällä kaukana.
Siinähän koira tulis ruokittua samalla?Hirveen synkän näköstä ulkona, kiva mennä koiran kanssa lenkille tänään...tiiä minkälaisia evil dead hirviöitä metässä putkahtaa vastaan jostain ryteiköstä.
Ne söis mun koiranSiinähän koira tulis ruokittua samalla?
Eikä syö kun mie oon paikalla.Ne söis mun koiran
Eikä syö kun mie oon paikalla.
Nouu Sä voit kirmata pakoon.
Niinpä tietennii, voin kuvitella sellasen tilanteen...sää juokset pakoon hiukset hulmuten ja jätät mut sinne yksinäni niien hirviöitten armoille Miks sä niin teet mulle, häh? Kerroppa nyt?
awww meet sen ovelle toi päällä Sitten sen oven avaakin sun naapuris 90 vuotias isoäiti jolta tippuu tekarit suusta kun avaa suunsa niin ammolleen shökissään
No way. Mulla on pitkä takki päällä.awww meet sen ovelle toi päällä Sitten sen oven avaakin sun naapuris 90 vuotias isoäiti jolta tippuu tekarit suusta kun avaa suunsa niin ammolleen shökissään
Mä olen vieläkin sängyssä.Mie painun sänkyyn, peiton alle lukenaan Karin Slaughterin kirjaa.
Moro " vilkuttaa "
Nouu Sä voit kirmata pakoon.
En jätä sua.
Oi! silloin joskus kauan sitten muinoin kun mulla oli "sub-poika" se halusi melkis tuollaisen mekon ja sit se kiltisti siivoili se päällä.awww meet sen ovelle toi päällä Sitten sen oven avaakin sun naapuris 90 vuotias isoäiti jolta tippuu tekarit suusta kun avaa suunsa niin ammolleen shökissään
Subpoika ? En oo kuullu ikinäOi! silloin joskus kauan sitten muinoin kun mulla oli "sub-poika" se halusi melkis tuollaisen mekon ja sit se kiltisti siivoili se päällä.
Oi niitä aikoja. Nykyään pitää imuroidakin ite.