Just heräsin.Nyt nukkumaan, Elena!
Just heräsin.Nyt nukkumaan, Elena!
Helposti, asunnon koko ja sijainti kai sen ratkaisee.Miten rivitalo kaksion vuokra voi olla alle viissataa€ ?
n tietysti, munhan sitä pitäis alkaa nukkumaan.Just heräsin.
Niin munkin, joten meen takas sänkyyn. Öitä.Nii
n tietysti, munhan sitä pitäis alkaa nukkumaan.
Hereillä ollaanHerätys!
Hereillä ollaan
Kuka hiivatti kävi yöllä tartuttamassa flunsan häh
Aamuyöstä heräsin kun oli nenä ihan tukossa,kurkku vähän kipee,toinen korva kans, päätä jomottaa.
Pikaista paranemista.Hereillä ollaan
Aamuyöstä heräsin kun oli nenä ihan tukossa,kurkku vähän kipee,toinen korva kans, päätä jomottaa.
Joo näköjään ketjuflunssa eteneeNonni! Ketjun kiertoflunssa etenee.
Mulla on nokka yhä tukossa mut kurkku alkaa olla pare. Pikaista paranemista siis sinullekin!
Kiitti,joo flunssatonttuPikaista paranemista.
Joku tonttu tartuttanut.
hups...lipsahti vähän kun yritin tartuttaa 0oo0:n.Hereillä ollaan
Niihhups...lipsahti vähän kun yritin tartuttaa 0oo0:n.
Pikaista paranemista.
Joku tonttu tartuttanut.
Mie söin voit leivän & raakapatukan,tein kapselikahvinAamupalaksi ihanan mehukas ja makea mango.
Kahvia toki myös.
Jos mun pitisi lähteä, tunkisin kumpaankin tiputavaan sieraimeen nenäliinatollon, eivätköhän hirviötkin pelästyisi.Hirveen synkän näköstä ulkona, kiva mennä koiran kanssa lenkille tänään...tiiä minkälaisia evil dead hirviöitä metässä putkahtaa vastaan jostain ryteiköstä.
Nyt on kiva hetki olla metsässä.Hirveen synkän näköstä ulkona, kiva mennä koiran kanssa lenkille tänään...tiiä minkälaisia evil dead hirviöitä metässä putkahtaa vastaan jostain ryteiköstä.
Mullon niin pien nenä, että tulispa hassun näkönen ilmiö jos noihin reikiin tunkisin paperitollot....naurais hirviöt ittensä vielä kuoliaiks...tai eläviks?Jos mun pitisi lähteä, tunkisin kumpaankin tiputavaan sieraimeen nenäliinatollon, eivätköhän hirviötkin pelästyisi.