Kyllä ne lähtee jos tarve onEi välttämättä jos sulla on päällä tiukat housut.
Kyllä ne lähtee jos tarve onEi välttämättä jos sulla on päällä tiukat housut.
Miks sää oot menny poraamaan?siis IT-KI-JEN
Ei estä eikä kestä! Päällä siis...Ei välttämättä jos sulla on päällä tiukat housut.
Joo tinku osaa olla aika pervo *sulkee omatkin sinisimmut*...jaaa....nytkyllä tuota...*huokaa syvään*...mitähämunpitisanoakaan...olkoon, pistän simmut kiinni moisista jutuista
Miks sää oot menny poraamaan?
Siis i t k e m ä ä n*halaa*..vaikka ei se mulle kuulu eikä mitn, voihan sua herkistyttääkin toi räkis...vai ootko taas tehny lähempää tuttavuutta vessan oven kanssa?
Joo tinku osaa olla aika pervo *sulkee omatkin sinisimmut*
Dodih, tämä tullunna seleväksi kyllä justiinsa!Joo tinkuKIN osaa olla aika pervo *huokailee tärinöissään ylpeänä*
*halaaruttaa*
eI välttämättä ainakaan kovin helposti.Kyllä ne lähtee jos tarve on
....toi loppuosa noin mennynninnänninnänni,.Dodih, tämä tullunna seleväksi kyllä justiinsa!
Menihän, kyllä tossa mun viestiosiossa vaan nuin lukkee vaikka kuin muuta yrittäs nähdä*räpsytiräpsyti*....toi loppuosa noin mennynninnänninnänni,.
Niin niin taas taas ja tissi!Menihän, kyllä tossa mun viestiosiossa vaan nuin lukkee vaikka kuin muuta yrittäs nähdä*räpsytiräpsyti*
Niin se tuhmailu kostautuuVissiin eilen ollu vähän kiemurassa kun lapaluun yläpuolelta polttaa ja sattuu
...etkö sä nyt siitä viimekertasesta kylmettymisestä oppinu mittään...tarviiko sitä nyt taastaas olla tolleen levälleen*tarjoaa nessupinoa ja paitulia*...Niin niin taas taas ja tissi!
Niin se tuhmailu kostautuu
Mä oon kai samassa kiemurassa joka yö.Vissiin eilen ollu vähän kiemurassa kun lapaluun yläpuolelta polttaa ja sattuu
Se on läpimätä tai keskellä metsää.Miten rivitalo kaksion vuokra voi olla alle viissataa€ ?
niinii ja joojooMä oon kai samassa kiemurassa joka yö.
Ja meillä kans joogaillaan yöt, ei tehdä mitään jumppaliikkeitä tai muita aktiviteettejä.
Nyt nukkumaan, Elena!niinii ja joojoo