Kuinka sä uskallat tuoksua millekkään senkin hajuterroristi?Ihana mustikka tuoksuu hiuksissa
Sitä mikä tuoksuu iholla,en uskalla ees mainita
psst...pssst ...mä muuten tuoksun kanssa, kookokselle
Mutta nyt ei ollut musta kyse vaan susta!!!
Kuinka sä uskallat tuoksua millekkään senkin hajuterroristi?Ihana mustikka tuoksuu hiuksissa
Sitä mikä tuoksuu iholla,en uskalla ees mainita
Kuinni?Epäilen.
Miehillähän sit ihon pitäis olla aina tip-top.
Kuules jos miehellä on lokoisa sohvapaikka, jonkinmoinen kontrolli kaukosäätimeen, lämmintä ruokaa, jääkaapissa jokunen kylmä olut, yöksi lämpöinen vuode ja hellasärö on siedettävällä tasolla niin mieshän ei lähde kulumallakaan.Emmä tiiä..te miehet nyt ootte sellasia..
Mistä tiiät että ne on likaiset?Kuinni?
Käteenhän te ne ruiskitte tai paperiin tai likaisiin kalsareihin.
Oluesta en välitä ja helläsärö on tuntematon käsite..mutta muut sopii oikein hyvin ^^Kuules jos miehellä on lokoisa sohvapaikka, jonkinmoinen kontrolli kaukosäätimeen, lämmintä ruokaa, jääkaapissa jokunen kylmä olut, yöksi lämpöinen vuode ja hellasärö on siedettävällä tasolla niin mieshän ei lähde kulumallakaan.
Uskallan kun oon vaan kotonaKuinka sä uskallat tuoksua millekkään senkin hajuterroristi?
psst...pssst ...mä muuten tuoksun kanssa, kookokselle
Mutta nyt ei ollut musta kyse vaan susta!!!
no siis fiksu mies ei puhtaita kalsareita tahallaan tahri!Mistä tiiät että ne on likaiset?
No just siksi että ne houkuttelis..myös ne luonnolliset tuoksut, enkä nyt todellakaan tarkoita pieruja...vaan ihmisen ominaistuoksua.Tuoksuista tuli mieleen kun se mun yks hyväntuoksunen naapurin mies tuli rapussa vastaan ja oisin voinu siihen tuoksuun jäädä leijumaan.Miksi miesten tuoksut on paljon parempia kuin naisten
Jaa kyrpä vaiUskallan kun oon vaan kotona
Ei tarvii muiden kuin miehen haistella minua
Hyss k- sanaa ei saa myöskään sanoo se tais olla punainen väri lunikselle
no juu ei MUTTA ohan ne tahrasetkin ensiks puhtaat. *imputtaa*no siis fiksu mies ei puhtaita kalsareita tahallaan tahri!
Eiih,ku kookosJaa kyrpä vai
Hikeä...juu kelpaa sekin jos ei ole paha pistävä haju.No just siksi että ne houkuttelis..myös ne luonnolliset tuoksut, enkä nyt todellakaan tarkoita pieruja...vaan ihmisen ominaistuoksua.
Kutsutaanko kyrpää nykyisin kookokseksiEiih,ku kookos
Mun hiki kuulema tuoksuu eikä haise joten nöy pröblem..Hikeä...juu kelpaa sekin jos ei ole paha pistävä haju.
No ei kyrpä on kyrpä,k- sanaa en sano ( pelkää lunista )Kutsutaanko kyrpää nykyisin kookokseksi
Se onkin parempi jos nainen ei välitä oluesta.Oluesta en välitä ja helläsärö on tuntematon käsite..mutta muut sopii oikein hyvin ^^
Juu en välitä kissanpissasta.. ^^Se onkin parempi jos nainen ei välitä oluesta.
Silloin kaikki oluet jääkaapissa on minun eikä tarvitse miettiä montako saunakaljaa rouvalle pitäisi jättää.
Puhuinkin miesten hiestäMun hiki kuulema tuoksuu eikä haise joten nöy pröblem..
En mie kyllä kissanpissaa joisiJuu välitän juua kissanpissaa.. ^^
Kissasi pissoista saat silti huolehtia ihan itse.Juu en välitä kissanpissasta.. ^^