EIJoko saa laittaa tämän tähän?? Saahansaahansaahan??
no eihän nyt tuolleen voi ennää sanua kun toinen on sen jo siihen pläjäyttännä...
Saapas....on kenkä
no eihän nyt tuolleen voi ennää sanua kun toinen on sen jo siihen pläjäyttännä...
Ellu kyseli vaan tolleen olettamuksellishypotenuusasti
Miten se popotin nyt tuohon liittyy?*venkuiluttaa*Saapas....on kenkä
No mitäs kummaa tämä nyt sitten on?
Et kai vaan kutsunut mua kävyksi. vanha olen mut en niin vanha sentäänNo mitäs kummaa tämä nyt sitten on?
Että "..siinä sulle käpyset nakerrettavaksi vaan, senkin käpy!.."... Ensteks ollaan niin napakantopakkana siellä kieltämässä jouluviisut ja sitten humpsautetaan kulkusilla...tai siis dingelidongeleilla..eikäkö..no tommosella teinipampulla...ei toikaan kuulostanu hyvältä...
No en!!! Hyvänenaika...... Kun tossa olin laittavinani mutta ihan hiien huonosti tuota ikäänkuin hajatelmaasi tuon Orava- viisun takana mulle singottavaksi*sönköttää väsypääkkösellisenä*...Et kai vaan kutsunut mua kävyksi. vanha olen mut en niin vanha sentään
Johan on sitkee kuumeEi lähe kuume pois, ei sitten millään...en mee kauppaankaan tänään. Nytkyllä alkaa tosissaan ärsyttämään...taitaa meikäläisen sisäinen tiikeri muutenkin alkaa heräillä horroksestaan ja ihan hyvä niin.
On joo, tavallista sitkeempää sorttiaJohan on sitkee kuume
Parantumisia & halaus.
Ois varmaan hyvä käyvä lääkärissä jos ei meinaa parantua ettei mittään keuhkokuumettaOn joo, tavallista sitkeempää sorttia
Ei tää sellaselta oikein tunnu, yskiessä on lima alkanut irtoomaan...mä vähän epäilen että kroppa tykkäs kyttyrää tässä yks pvä kun tuli lunta ja kävelin sellasen 3 km:n matkan lenkkareissa tuolla lumisateessa ja olin jo sillon kipeenä....mutku sillon aamulla ei tullut lunta *puolustelee typeryyttään*Ois varmaan hyvä käyvä lääkärissä jos ei meinaa parantua ettei mittään keuhkokuumetta
No toivottavasti parannut pian. Ei oo kivaa olla kuumeessa.Ei tää sellaselta oikein tunnu, yskiessä on lima alkanut irtoomaan...mä vähän epäilen että kroppa tykkäs kyttyrää tässä yks pvä kun tuli lunta ja kävelin sellasen 3 km:n matkan lenkkareissa tuolla lumisateessa ja olin jo sillon kipeenä....mutku sillon aamulla ei tullut lunta *puolustelee typeryyttään*
Mulla ei oo kurkkukipeenä...nielu tuntuu ilkeeltä, mutta sekin on alkanu tuntumaan jo paremmalta. Nuha on kova ja äänenmurros ja yskä ja kuume...mites me hoijjettais se suhun tartuttaminen niin että onnistuis parhaiten?Mä voisin ottaa vaikka sen kuumeenkin, pelkkä kurkkukipu ja päänsärky ovat puuduttavia.
Lounaaseen silpuin niin paljon valkosipulia että maistui edes joltain. Seuraavaksi kaffetta ja pakasteesta mummun leipomia kanelipullia.