Mulla ei oo kurkkukipeenä...nielu tuntuu ilkeeltä, mutta sekin on alkanu tuntumaan jo paremmalta. Nuha on kova ja äänenmurros ja yskä ja kuume...mites me hoijjettais se suhun tartuttaminen niin että onnistuis parhaiten?
Mulla ei oo kurkkukipeenä...nielu tuntuu ilkeeltä, mutta sekin on alkanu tuntumaan jo paremmalta. Nuha on kova ja äänenmurros ja yskä ja kuume...mites me hoijjettais se suhun tartuttaminen niin että onnistuis parhaiten?
Mää kyl tiedän, muttei se le soveliasta!Mulla ei oo kurkkukipeenä...nielu tuntuu ilkeeltä, mutta sekin on alkanu tuntumaan jo paremmalta. Nuha on kova ja äänenmurros ja yskä ja kuume...mites me hoijjettais se suhun tartuttaminen niin että onnistuis parhaiten?
Aina kannattaa koittaa!Mää kyl tiedän, muttei se le soveliasta!
Ehkä ei julkisestiMää kyl tiedän, muttei se le soveliasta!
Ai pussaaminenko?Ehkä ei julkisesti
Mie ajettelin jottain muutakin kuin vaan pussaamistaAi pussaaminenko?
No eihän räkätaudin saamisessa tarvitse toosat yhdessä kiinni olla, käsittääkseni leviää kuiten pisaratartunnallakin oikein hyvin...mutta tommonen pusuttelu vain varmistais sen nappaamista.Mie ajettelin jottain muutakin kuin vaan pussaamista
Mittee sie täällä issekseis tuhmailet oikein nainenMie ajettelin jottain muutakin kuin vaan pussaamista
Onpa erikoinen paikka..kannattaisko sun muuttaa jonnekin heteroeroottiselle alueelle sieltä, jos sellanen häiritsee jotenkin?Aina täällä lespoillaan.
EIOnpa erikoinen paikka..kannattaisko sun muuttaa jonnekin heteroeroottiselle alueelle sieltä, jos sellanen häiritsee jotenkin?
Miks ei? Muuta tänne, täällä on paljon ei lespoja
Ei se mittää kun katsos:
Ei se mittää kun katsos: