The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mitäs kummaa tämä nyt sitten on:cautious:?
Että "..siinä sulle käpyset nakerrettavaksi vaan, senkin käpy:cautious:!.."... Ensteks ollaan niin napakantopakkana siellä kieltämässä jouluviisut ja sitten humpsautetaan kulkusilla...tai siis dingelidongeleilla..eikäkö..no tommosella teinipampulla:cautious:...ei toikaan kuulostanu hyvältä:notworthy:...
Et kai vaan kutsunut mua kävyksi. vanha olen mut en niin vanha sentään :LOL:
 
Ei lähe kuume pois, ei sitten millään...en mee kauppaankaan tänään. Nytkyllä alkaa tosissaan ärsyttämään...taitaa meikäläisen sisäinen tiikeri muutenkin alkaa heräillä horroksestaan ja ihan hyvä niin.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ois varmaan hyvä käyvä lääkärissä jos ei meinaa parantua :unsure: ettei mittään keuhkokuumetta ;)
Ei tää sellaselta oikein tunnu, yskiessä on lima alkanut irtoomaan...mä vähän epäilen että kroppa tykkäs kyttyrää tässä yks pvä kun tuli lunta ja kävelin sellasen 3 km:n matkan lenkkareissa tuolla lumisateessa ja olin jo sillon kipeenä....mutku sillon aamulla ei tullut lunta *puolustelee typeryyttään*:oops::barefoot::unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ei tää sellaselta oikein tunnu, yskiessä on lima alkanut irtoomaan...mä vähän epäilen että kroppa tykkäs kyttyrää tässä yks pvä kun tuli lunta ja kävelin sellasen 3 km:n matkan lenkkareissa tuolla lumisateessa ja olin jo sillon kipeenä....mutku sillon aamulla ei tullut lunta *puolustelee typeryyttään*:oops::barefoot::unsure:
No toivottavasti parannut pian. Ei oo kivaa olla kuumeessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä voisin ottaa vaikka sen kuumeenkin, pelkkä kurkkukipu ja päänsärky ovat puuduttavia.

Lounaaseen silpuin niin paljon valkosipulia että maistui edes joltain. :) Seuraavaksi kaffetta ja pakasteesta mummun leipomia kanelipullia. :p
Mulla ei oo kurkkukipeenä...nielu tuntuu ilkeeltä, mutta sekin on alkanu tuntumaan jo paremmalta. Nuha on kova ja äänenmurroso_O ja yskä ja kuume...mites me hoijjettais se suhun tartuttaminen niin että onnistuis parhaiten?:sneaky::sneaky:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä