V
vierailija
Vieras
Niin miten selitätte sen, että tietojenkäsittelytieteen opiskelijoilla yliopistossa harvoin on ollut tyttöystävää, kun taas saman ikäisistä linnakundeista sellainen on tai on ollut käytännössä jokaisella?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin miten selitätte sen, että tietojenkäsittelytieteen opiskelijoilla yliopistossa harvoin on ollut tyttöystävää, kun taas saman ikäisistä linnakundeista sellainen on tai on ollut käytännössä jokaisella?
Ja sit ihmetellään kun tulee turpaan jännämiehiltä...
https://kaksplus.fi/threads/vaekivaltainen-mies.2497736/
Johtuisiko siitä, että noilla vankipojilla on realistisempi käsitys naisista ja tyttikseksi kelpaa joku "normi"typy.Niin miten selitätte sen, että tietojenkäsittelytieteen opiskelijoilla yliopistossa harvoin on ollut tyttöystävää, kun taas saman ikäisistä linnakundeista sellainen on tai on ollut käytännössä jokaisella?
Mistä sitä tietää vaikka tuo mies olisi nörttiJa sit ihmetellään kun tulee turpaan jännämiehiltä...
https://kaksplus.fi/threads/vaekivaltainen-mies.2497736/
Johtuisiko siitä, että noilla vankipojilla on realistisempi käsitys naisista ja tyttikseksi kelpaa joku "normi"typy.
Tietojenkäsittelytiedettä opiskelevat nördet etsivät itselleen clara croftia.
Ei löydy.
Mistä sitä tietää vaikka tuo mies olisi nörtti
Miksi naiset huolivat sen linnakundin?En tiedä. Ehkä ne linnakundit on rohkeampia lähestymään naisia kuin ne tietojenkäsittelytieteen opiskelijat.
No joo, näinhän se on. Monesti tietokonenörtit jutustelevat kohtuu sujuvasti koneen kautta meilitse/chatissa yms, mutta kasvotusten takeltelee pahasti. Vaikeuttaa oleellisesti suhteen luomista.Itseasiassa meidän duunissa pyörii muutama "tietojenkäsittelyexpertti". Niistä kaikki sattuu olemaan sellaisia, jotka liimautuvat seinään nähdessään naisen samalla käytävällä ja keskittyvät tuijottamaan varpaitaan tai kattoa. Se on varsin söpöä... mutta kertoo siitä miksi menestys naismarkkinoilla ei ole taattu.
((( ei siis sillä, ettäkö jokainen tietokonenero olisi vastaavanlainen... mutta usein on )))
Miksi yleistät? Itse en ikinä huolisi linnakundia.Miksi naiset huolivat sen linnakundin?
No oikeastihan varsin pieni vähemmistö huolii. Valtaosa kääntyy kannoillaan, kun kuulee sanan linnatuomio.Miksi naiset huolivat sen linnakundin?
Miksi naiset huolivat sen linnakundin?
No oikeastihan varsin pieni vähemmistö huolii. Valtaosa kääntyy kannoillaan, kun kuulee sanan linnatuomio.
Mutta se että linnakunditkin löytävät seuraa, kertoo siitä, että jokaiselle täältä löytyy joku. Myös niille nörteille, kun vähän näkevät vaivaa asian eteen/sopivan rivakka emäntä heidät nappaa.
Koska linnakundit ovat väkivaltaisia päihzeongelmaisia psykopaattejaMiksi naiset huolivat sen linnakundin?
No oikeastihan varsin pieni vähemmistö huolii. Valtaosa kääntyy kannoillaan, kun kuulee sanan linnatuomio.
Mutta se että linnakunditkin löytävät seuraa, kertoo siitä, että jokaiselle täältä löytyy joku. Myös niille nörteille, kun vähän näkevät vaivaa asian eteen/sopivan rivakka emäntä heidät nappaa.
Nimenomaan näin. Minä ottaisin riemusta kiljuen hiljaisen nörttimiehen, joka tienaa hyvin ja jonka kanssa voisi viettää rauhallista perhe-elämää välillä reissaten.
Olen ujo ja hiljainen seurassa, eivätkä nörttimiehet korvaansa lotkauta suuntaani, vaan keskittyvät lammasmaisesti seuraamaan seurueen isotissistä ja säkenöivän sosiaalista naista.
Koska linnakundit ovat väkivaltaisia päihzeongelmaisia psykopaatteja
Nimenomaan näin. Minä ottaisin riemusta kiljuen hiljaisen nörttimiehen, joka tienaa hyvin ja jonka kanssa voisi viettää rauhallista perhe-elämää välillä reissaten.
Olen ujo ja hiljainen seurassa, eivätkä nörttimiehet korvaansa lotkauta suuntaani, vaan keskittyvät lammasmaisesti seuraamaan seurueen isotissistä ja säkenöivän sosiaalista naista.
Oih Sinä Symppis
En ole nörtti, enkä jännämies. Olen rehti, reipas, keskustelutaitoinen, hyvä kuuntelija ja ehdottoman uskollinen ja luotettava. Ja aika hyvätuloinen kyllä... Parasta mitä nainen on minusta sanonut, on se että olen aito ihminen.
Tykkään nimenomaan Sinusta, koska vaikutat myös aidolta. En tykkää rääväsuunaisista. Sisäinen kauneus on kaiken A ja O
Mieluiten veisin sinut Suomen upeaan luontoon. Merelle, järvelle, joelle, metsään, onko OK? Miksei myös reissullekin kauemmas.
Rekisteröidytään, niin voidaan laittaa privaa toisillemme.
Ota sä vaikka Ujo ja hiljainen, tai ilmoittele ketjuun minkä otat. Mä otan tämän![]()
Olen itse miettinyt kumppaninvalintaani ja voin tunnustaa viehättyväni sopivissa määrin pahoista pojista. Niistä alfa yksilöistä, jotka ovat maskuliinisia, urheilullisia, kilpailuhenkisiä ja tyytyväisiä itseensä. Olen miettinyt, että olisin voinut valita myös jonkun tosi tavallisen, rauhallisen, kärsivällisen ja hiljaisen miehen... mutta veikkaan, että olisin hiljaa näivettynyt tylsyyteen ja siihen, että kaikki on vaan ok. Koko ajan. Päivästä toiseen. Ok. Ok. Ok.
![]()
Isotissiset rulettaa!!!Olen ujo ja hiljainen seurassa, eivätkä nörttimiehet korvaansa lotkauta suuntaani, vaan keskittyvät lammasmaisesti seuraamaan seurueen isotissistä ja säkenöivän sosiaalista naista.